En natuurlijk heeft zo’n gezellig topic een zelfverzonnen, orgineel clublied. Met een bijpassende outfit!
Overal waar wij heen gaan,
Vragen de mensen,
Vragen de mensen,
Wie wij zijn,
Wie wij zijn,
En dan zingen wij,
En dan zingen wij,
Wij zijn hip, wij zijn coel, wij zijn de new forest boel!!

Wij zijn hip, wij zijn coel, wij zijn de new forest boel.

En als ze ons niet verstaan,
En als ze ons niet verstaan,
Dan zingen wij wat harder,
Dan zingen wij wat harder,
Vragen de mensen,
Vragen de mensen,
Wie wij zijn,
Wie wij zijn,
En dan zingen wij,
En dan zingen wij,

Maar zonder de leuke/lieve/gekke en gezellige leden van dit topic, zou er natuurlijk helemaal niets aan zijn!!! Dus hier volgen ze dan allemaal. Die teminste iets ingestuurd hebben!
En met de lieve complimentjes die Jorine tijden het hele topic door over iedereen heeft gemaakt, is iedereen ook meteen voorgesteld. Jorine, bedankt

Jorine_Falco schreef:Birgit is een heel lief en grappig lid. Ik ga heel veel met Birgit om, op msn en bokt. Ze is echt heel grappig en je kan onwijs met d'r lachen met de webcam.
Ik ben Birgit, een meisje van ongeveer 1.75 lang, kort donkerbruin haar, blauwe ogen, ben geboren op 26 juli 1994 en dat maakt mij nu 14 jaartjes oud,
soms ben ik een beetje druk, soms een beetje verlegen, en volgens mij bijna altijd wel blij.
En ik ben best wel verslaaft aan bokt maarja wie niet hier….
Verder zit ik nu in havo3, en woon ik op een boerderij in een klein dorpje in de porvincie Groningen.
in the middel of nower...
één van mijn hobby's is natuurlijk paardrijden. Ik heb een super lieve eigenwijze eigen pony, genaamt Omar.
Verder is tekenen ook wel een hobby van mij te noemen denk ik, alleen doe ik dit de laatste tijd heel erg weinig...
Omar:
tjaa, en wie is die lieve eigenwijze pony genaamt Omar dan??
Nou, een vosje van 1.53 hoog en hij is geboren op 28 april 1996, wat hem nu dus 12 jaartjes oud maakt.
Hij heeft al Z1 gelopen, maar laat dit niet echt zien soms. Dit jaar ga ik hem starten, en wel direct in de L1, mochten eigenlijk L2, maar doorzitten is nog best lastig een hele proef lang xD
ik heb deze grote vriend pas sinds juli 2008, en in het begin was hij heel erg wennen, want de pony die ik hiervoor had (Blacky) was wel heel wat anders en ook een stukje kleiner (1.41m), mijn vorige pony was een nf'je, dus daarom ben ik bij dit super leuke topic terecht gekomen!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jorine_Falco schreef:Jetske_/Jetske is ook heel gezellig. Jetske is altijd heel slim en is ook heel gezellig. Zij en Bambi zijn echt een leuk SGW team!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jorine_Falco schreef:_Daphne/Daphne is ook heel lief! Ze doet d'r best in Vwo en heeft drie supper lieve ponies. Ze is altijd erg gezellig!
HAAJ
Naja, ik ben Daphne, 16 jaar oud geboren op 22 februari 1992 om 2 voor 2 om precies te zijn.
Ik heb 3 pony's Reinout, Donja & Chanoux. Ik hou van paarden, buiten zijn en bokt
En het NF topic is gewoon vét leuk omdat NF'ers sowieso kei tof zijn en omdat het gewoon kei gezellig is hier Dat was het wel weer zo ongeveer geloof ik
Elshofs Reinout
Leeftijd: 4,5 (06-05-'04)
Elshofs Reinout -Chanoux Utopia- Donja

Jorine_Falco schreef:Ghostbuster/Dyonne: Gezellig type & leuke paarden!
Ik ben Dyonne van Beelen.
13 jaar en ben gebooren tussen de paarden.
Mijn hobby's zijn natuurlijk paardrijden en gezellige dingen doen met vriendinnen.
Ik ging een keer kijken voor een goede cross + spring pony toen liep ik tegen leggaly blonde aan('t witte wief) ze was al 15 maar ze was m2 dresuur zz springen z cross. En ze was een schimmel en een merrie ik wou nooit een merrie.
maar we hadden der gekocht en alles verliep heel goed vanaf januari gaan we officieel starten.
En het is hier in het topic altijd gezellig!

Jorine_Falco schreef:Leeuwtje/Leonie is er af en toe in het topic. Ze praat dan altijd gezellig mee

Jorine_Falco schreef:Eline is een gezellig meisje
Hoi, ik ben Eline en ik ben 16 jaartjes oud. Mijn hobby’s zijn paardrijden en nog een paardrijden. Daarom heb ik natuurlijk ook een lieve poown, Kimberly.
Zij is negen jaar oud en haar grote hobby is heel vervelend zijn als ik erop zit.
En het topic is het aller leukste omdat altijd iedereen gezellig is!

Jorine_Falco schreef:Suppertammy is echt zo'n lief persoon! Je kan heel veel lol met d'r hebben, en ze heeft schatten van pony's. Ja elizabeth is echt een supper Nfje!
Ik ben Elizabeth (ook wel Betje voor de insiders) en ik ben 23 jaar oud. Maar zo oud voel ik me lang niet hoor. Geestelijk ben ik bij de 16 blijven hangen.

Ik heb niet zo heel veel hobby's. Veel tijd gaat op aan school en de tijd die ovebrlijft steek ik allemaal in mijn 3 pony's. Verder ga ik ook graag schaatsen, lees ik graag wat en hang ik 's avonds achter de kompjoetur.
Als je meer van mij wilt weten mag je altijd pb'en!
Tammy is mijn eerste Forestpony. Ze is een enorme driftkop, maar kan ontzettend goed springen. Haar andere passie is eten.
Allison is het eerste kind van Tammy. Ook zij kan leuk springen, maar door haar mooie gangen is ze ook heel geschikt voor de dressuur.
Caitlin is het tweede kind van Tammy. Het is een lekker bolliewollie veulentje en haar enige hobby is spelen met andere pony's.

Jorine_Falco schreef:Eva_Arno/Eva is mijn evaa.Ik ga heel veel met Eva om op msn en we sms-en erg vaak! We hebben altijd de grootste lol maar kunnen ook erg serieus zijn. Ja Eva is een heel goed NF lid

Jorine_Falco schreef:Helga is gezellig.
Hallo,
Ik ben Helga woon in het Brabantse Goirle.
Ik ben 11 oktober 1993 geboren en ben dus 15jaar
Mijn hobby’s zijn natuurlijk:Paardrijden, Zwemmen, Naar Ponykamp, Alles wat met paarden te maken heeft
Mijn lieve New Forest verzorgpony heet Carmy en is 25jaartjes oud en natuurlijk een merrie.
We gaan vaak naar het strand en een polder rit maken!
Racen vind ze hellemaal super!
Dit topic is natuurlijk zo leuk omdat er allemaal lieve NF pony’tjes zijn!

Jorine_Falco schreef:Jorine_falco/Jorine tsjaah wat moet ik nou van mezelf zeggen...
Luca__ schreef:Nou Joor, dan zal ik het maar doen! Het is altijd supper gezellige met jou, en je soms “blonde” opmerkingen. En ik vind dat jij je vanaf nu ere lid van dit topic mag noemen omdat jij altijd erg actief blijft mee kletsen, en omdat je er ook al vanaf het begin bij bent!
Hoi!
Ik ben dus Jorine, een trouwe NFbokker. Ik ben hier vanaf het eerste topic, deel 1 met mijn oude verzorgpony Kitty aangemeld door mezelf.
En ik hou het hier nog steeds uit, haha! Ik ben bijna 14 jaar (in dit topic wel 14, op 27 maart!) en ik woon in Delft, Zuid Holland. Ik hou van Falco, Thomars, andere paarden, vriendinnen, uitgaan, en níet van school. Verder fotografeer ik met mijn Nikon D6
.. Nikon D60, en verder maak ik frontriemen van bling bling! Falco is helaas verkocht naar een handelaar en toen weer naar een handelaar, dat is wat ik weet. Toen ben ik het spoor kwijtgeraakt.. Ik spaar voor een eigen paardje en hoop die binnenkort te kunnen kopen! Verder ben ik ook een beetje jongensgek, haha
Ik en Thomars op wedstrijd – ikzelf –falco

Jorine_Falco schreef:Kirsten gezellige meid!
Heeeeey,
Ik ben Kirsten en ben 14jaar. Woon in de omg. Van Amsterdam.
Mijn hobby’s zijn natuurlijk paardjes! En dan het meeste l,
Het springen. Maar jammer genoeg mag mijn eigen dikkie dit niet meer..
dus rij ik met haar dressuur matig, wat ik ook echt super leuk vind!
Mijn eigen pony heet Millennium, en op het wedstrijd
Millinium. Ze is alweer 16 jaar( sinds 1 januari -) maar denk dat ze nog maar
5 is..
Haar hobby’s zijn ook springen, maar jammer genoeg mag Millennium dit meer..
en doen we dus dressuur. Ze mag niet meer springen, omdat m’n oom dit niet meer goed voor dr vind, omdat ze de jongste ook niet meer is.. en in het verleden Zz gesprongen heeft.
Maar Millennium is dus geen NF, maar ik heb wel een NF verzorgd.
Dus daar zal ik ook nog wat over vertellen.
Zijn naam was Ascor, een echte lieverd die 14 jaar is.
Hij is een valk kleurige en is 1.555 dus net nog een grootte E.
Meneer’s zijn hobby’s zijn eigenlijk alles. Dressuur vind ie super,
hij kan dit ook goed (bij een andere verzorger M2 gelopen) springen
vind ie leuk, maar neemt hierbij je snel in de maling! Hahah
buitenritjes vind hij leuk, maar eten is natuurlijk ook iets wat meneer heel leuk vind!

Jorine_Falco schreef:Jester/Lisa is echt een hele gezellige meid. Ze is echt van de setjes en doet altijd heel gezellig mee int topic! Ook kunnen we samen heel goed zingen. Jaa Lisa is lieffff
Ik ben dus Lisa en ik ben 15 jaar. Mijn hobby’s zijn Fotografie, paardrijden en shoppen -je naam. Tja.. mijn poown heeft nogal veel namen: Jester, jess, schatje, lekkerding, dikkop, prethoofd, pretkop, wat jij wil. Zij is 13 jaar.
Waarom dit topic zo leuk is? Tja, daar kan ik wel 4 pagina's over doorlullen

Teneerste zijn het allemaal lekkere chicks, die stuk voor stuk samen met mij paardrijden, en dan natuuuurlijk op het coolste ras van de wereld -> New forest.
Ze zijn allemaal harstikke gezellig, en kunnen altijd lekker ouwehoeren samen met mij, chickies die mijn humor tenminste snappen.

Altijd grote verhalen, dikke lol en altijd gezellig

Jorine_Falco schreef:Neonlight/Maaike is onze newforest-expert. Devdan is een dekhengst en onwijs gaaf. Ookal moe tik wel toegeven dat ik een beetje bang bent voor Maaike aangezien ze modje is.. Geintje hoor! Ze is echt een leuk NFlid!

Jorine_Falco schreef:Angelsditch/Margriet is een heel lief lid. Ze heeft altijd goede tips, en als we té druk worden zorgt ze altijd dat we wat rustiger worden. Ze is echt lief!
Hoi! Ik ben Margriet. Ik ben 26 jaar en woon in het pittoreske Leiden. Ik ben de juf van groep 1 op een basisschool in Leiden. Mijn hobby’s zijn foresters, foresters en nog eens foresters! Verder vind ik tekenen, fotograferen en dwarsfluit/piccolo spelen ook erg leuk.
Ik heb vanaf mijn 11e verzorgd op de New Forest fokkerij “stal Angels Ditch”. Hier kom ik nog regelmatig.
Ik heb ook mijn eigen Angels Ditch pony. Want sinds 2005 is Angels Ditch Rosalinde van mij! Rosalinde is een merrie van 7 jaar. De afstamming van Rosa is Brandy XIII x Oosterbroek Arthur. Afgelopen jaar is Rosa een stermerrie geworden! Rosalinde is 1.35 m. Vandaar dat ik (met mijn 1.83 m.) niet zelf op Rosa rij. Rosa heeft 2 verzorgmeisjes. Eén van de meiden rijdt B dressuur en B springen.
Springen is een grote hobby van Rosa. Maar rijden op het strand is toch wel het allerleukste! Ook houdt Rosa erg van verkleden... zo is ze een keer een hele mooie koe geweest. Daarmee wonnen we meteen de fancy dress op de fokdag.
Helaas heeft Rosa met 6 maanden haar veulentje verworpen… Dit jaar gaan we het opnieuw proberen. In mei mag Rosa daarom weer uit logeren bij haar vriendje Eastermountain Diddly Do. Dan hopen we in 2010 een pracht veulentje te krijgen.

Jorine_Falco schreef:Marit: Altijd leuk met jou
Nou, ik ben dus Marit en ik ben 15 jaar oud.
Naast de paarden volleybal ik veel, en in de zomer beachvolleybal ik ook.
Ik heb twee verzorgpony's: Kido en Simba.
Kido is een arabier en Simba een new forest.
Simba is 11 jaar oud, koffievos en een ruin. Hij is heel eigenwijs en kan ontzettend goed bokken,
maar hij is wel onwijs lief
&Waarom dit topic zo leuk is, dat is heel makkelijk,
HET ZIJN GEWOON ALLEMAAL GEZELLIGE CHICKAA'S

Jorine_Falco schreef:Meliss_/Melissa is er haast nooit meer, maar als ze d'r is is het altijd wel leuk!
Ik ben Melissa en ik ben 15 Jaar.
Mijn hobby is Paardrijden natuurlijk! Hobby's van de poonie’s zijn Eten,niks doen!! Hahaha
Ik vind het topic leuk omdat het gewoon supper gezellig is & iedereen erg leuk is!
Tara-Talissa

Jorine_Falco schreef:Jeanine is ook gezellig!
X_jeanine_x
Ik ben dus Jeanine van de Kuilen17 jaar, en op 4 juni 1991 geboren en getogen! Dus bijna 18

Mijn grote hobby’s zijn pony rijden, zwemmen, persluchtduiken!!
en ik werk veel op internationale wedstrijden!!!Zoals MBO Rijnijssel CIOS Arnhem!
Tevens rijdt ik zelf af en toe de Fries van mama!
Tevens ben ik de zus van Joyce!
Dat kind heeft alleen geen bokt! Is ze veelte druk voor! J
Joyce rijdt 5 pony’s!

Jorine_Falco schreef:Welkom Robbert We zijn wel jongensgek dus watch out

Jorine_Falco schreef:Uukje_lover/Remke is ook een hele leuke Nfer! Ze is er vaak er en is heeel lief
Wie ben ik nou eigenlijk?:
Hee ik zal jullie ff alles duidelijk uitleggen.
Ik ben Remke Kwant en met mij valt niet te spotten
Ik word hier door Lekker stinkdier (Luca) Remspoor genoemd..
Ohja ik ben 17 jaar en word in mei al weer 18..
*en nu moet ik ff eten*
Ik woon in EBK CITY ZUID!
Wie is Ukanho B nou eigenlijk?:
Ukanho is een huur pony en ik huur hem dus.!
Hij is 7 jaar of ja eigenlijk 8 omdat alle paarden op 1 januarie jarig zijn.
Hij is een nakomeling van Kantje's Ronaldo en Kanaalzicht's Honey.
Ik rij met hem nu M1 dressuur en B springen. (Bijna L)
Ohjaa verdere info about hem is:
Hij is knetter gek.
Hij is een lekkere homoo
Hij Rockt.
Hij is mijn Allerbeste vriendjee.
Waarom zit ik in dit topic?:
Omdat het ROCKT
Dames en Heren.. Jullie zijn super gezellig en ik zal hier altijd mee blijven rocken..
Ennee Volgens luca Housen we der wat op los en dat is ook zeker zoo..
Lovejulliee..

Jorine_Falco schreef:Gezellig, het broertje van Daphne!

En al deze leden maken natuurlijk veel dingen mee, gedurende zo’n topic van 500 pagina’s. Soms zijn ze leuk, en soms zijn ze ook weleens minder leuk. Maar over alles kan hier gepraat worden. Daarom volgen nu de “wist je datjes”:
-wist je dat alle leden samen hier weleens flink los kunnen gaan. Ja… ze rocken heel wat af!
-wist je dat als we eenmaal aan het rocken zijn, er plotseling 10 pagina’s op een avond vol gekletst kunnen worden?
-wist je dat dat ook het geval was met oud op nieuw?
-wist je dat we sinds het vorige topic ook twee mannelijke actieve leden hebben?
-wist je dat Heeel veeeel mensen in dit topic van setjes en mooie dekjes houden?
-wist je dat Jetske al wel 3872578976 miljoen keer te horen heeft gekregen dat haar bruine springtuig zo mooi is?
-wist je dat Jorine nog steeds de schrik van haar leven krijgt als Neonlight een bericht heeft geplaatst?
-Wist je dat maaike daarom twijfelt aan Jorine haar geheugen?
-Wist je dat jorine en Lisa allebei ergens aan verslaaft zijn? Jorine aan MTV en Lisa aan setjes dekjes, en alles wat los en vast zit?
-Wist je dat wij met zijn alle verslaaft aan foto’s zijn? Daar kunnen ook heel wat pagina’s mee vol gespamt worden.
-Wist je dat Lisa het gevoel heeft gehad dat Jorine haar stalke, ze belde haar zelfs uit bed!

-Wist je dat er al erg veel wistjedatjes over Jorine zijn geweest?
-Wist je dat Remke van Luca de bijnaam remspoor heeft gekregen?
-Wist je dat Luca van Remke de bijnaam stinkdier heeft gekregen?
-Wist je dat Elizabeth de rollator van Maaike heeft gestolen?
supertammy schreef:Wat praten jullie veel zeg! Dat kan ik niet bijhouden, mijn hippe rollator kan niet zo snel :’)
Neonlight schreef:O Elizabeth, jij hebt mijn rollator dus gejat!
-Wist je dat er ook minder leuke dingen zijn gebeurd?
* Falco, de lievelingspony van Jorine is verkocht.
* De pony van Margriet haar veulentje in de buik heeft verstoten? En dus toch niet drachtig is. Hopelijk komt er volgendjaar een pracht veulen!
* Luca met de cross in Ysselstyen over de kop is gevlogen, en zo in het ziekenhuis belandde?
Nou nou......
als er zoveel gebeurt dan worden er natuurlijk ook altijd leuke opmerkingen gemaakt. Dit keer zijn het er niet zoveel, dus dit topic moeten jullie een stuk grappiger zijn!

Jorine_Falco schreef:Daaaaaag lief topicje
Jorine, die muts begroet het topic inplaats van de leden! :’)
Jester_ schreef:Mensen, we moeten natuurlijk wel een x gaaan meeten
Ja, inderdaad. dit topic moet dat echt een gebeuren!
Luca__ schreef:Jester_ schreef:En deze:![]()
vooral als jij je playbunny pakje aantrekt!
Niet steeeds die kleine letters; eidereen mag weten dat ik een
playbunny set heb!
Oke, dan weet nu iedereen het! Miss leuk om aan te trekken als we gaan meeten?
Maarja, soms verveel je je… en wat doe je als je je verveelt?
Jester_ schreef:tralalaalalal
Nouja.. dat doet Lisa. Maar Luca gaat kijken wat mensen hebben gepost. En dan komt je soms toch dingen tegen……
Luca__ schreef:Jorine, ik heb je bespioneerd!
Jorine_Falco schreef:Of ik een knuffel heb? Euhh. JaEen heel oud versleten lapje
Hij ruikt gewoon helemaal naar mij
Die houden we erin!
Lisa die maakt even op een aparte manier duidelijk dat ze een nieuw setje heeft..
Jester_ schreef:Net gereden op een banaaan, komt nog wel een topic van
Jorine_Falco schreef:Ik rijd niet op een banaan, ik eet ze op.
en dan gaat je fantasie verder….
Luca__ schreef:supertammy schreef:Wouw Lisa, heb jij oranje haar?!Super mooi! Ik zal zo ook even in je banaan-topic koekeloeren.
Dan ben jij het mandarijntje en Jester de banaan!
maar is idd mooi!
Jester_ schreef:Nouuuuu, ik ben blond
Maar de kapper heeft de verkeerde kleur er ingesmeeeerd
jaa, en ik wil de anky kiwi
En dan op wedstrijd;
Hier komt binnen; DE FRUITSCHAAAAAAAAAAL

_Daphne schreef:Haha
Moest echt even lachen van je fruitschaal opmerking Lisa
Gekkies
maar uiteindelijk zag de banaan er nog redelijk normaal uit!

En als Lisa en Jester aan het omschrijven zijn, dan kan Jetske natuurlijk niet achter blijven.
Jorine_Falco schreef:We nemen een beetje dressuurprikker, oo en wat springgekte, en wat crossgirl en voegen dit bij elkaar. Wat komt eruit? JETSKE!
Jetske_ schreef:tjaah![]()
Ik ben blijkbaar: 'dapper'
Neonlight schreef:Ik ben Maaike en ben de oma van dit stel hier.
Maar Maaike die stelt zichzelf wel even voor!
En verder zijn er ook leuke foto’s voorbij gekomen!

Margriet die apen-trots is omdat haar poown als koe heeft gewonnen :’)
Jester_ schreef:
Kijk nou, hoe dom kan een paard zijnZiet er echt vet zielig uit
Lisa die iets minder trots is!
supertammy schreef:Ja, haha.... echt humor!
En Elizabeth met humor!

De 500ste pagina van het vorige topic begon goed…..
Jorine_Falco schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jorine_Falco schreef:Nou mag Luca zich ook wel melden hoor
Maar toen kwamen ze erachter dat ze even moesten wachten totdat Luca on-line was….
Het topic is niet helemaal zo geworden wat ik wou, maar ik hoop dat het goed genoeg is.

Damens, jullie hebben even moeten wachten. Maar hier is hij dan!