Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Echt een heel knap dier!
. Ik zag eerst wat sterretjes, maar verder ging het wel. In de loop van de dag kreeg ik steeds meer hoofdpijn en 's avonds had ik ineens 39,7 graden koorts.
Een 3-jarige merrie.

Dus ik gilde het uit. Zegt ie, nou ehhh, niet zo aanstellen hea. De tranen stonden in m'n ogen. Ik zeg; Wat bezield jou in hemelsnaam? Dus hij zegt; ga je er nou weer bijstaan? Hij legt me op de bank en begint zo een ne.ukbeweging te maken!!! Echt zo onrespectvol!!! Zegt ie ontzettend spottend; nou, ik heb je ff lekker verkracht. Nu rot je wel op hea? Dus ik werd natuurlijk harstikke boos, dus ik zeg, rot op met je mongoolmaatje, ga maar naar buiten ofso. Dus hij; WAT zeg je? Dus ik lekker bijdehand terug, dat je op moet rotten! Dus hij pakt mn arm, die ik 3x gebroken heb, en draait hem linksom.. Ik ging er tegen in, en hij doet het steeds harder, hoeveel pijn kan je hebben? Toen ie me los liet, na 2 minuten verder draaien.. Ontplofte ik, ik heb hem goed duidelijk gemaakt hoe ik wel niet over hem dacht, waar ie wel niet dacht dat ie mee bezig was en dat hij zeker niet stoer was!! Echt met tranen over mn wangen.. Hij pakte mn handen vast omdat ik hem vollop in zn gezicht wou slaan. Ik rukte me los en ik weet niet hoe hard ik heb geslagen, maar hij hield zn handen ervoor en daarna pakte hij me vast.. Ondertussen deed m'n arm echt heeel veel pijn.
..
maar heb het telkens net ff te druk.. sorrryy!!

starlet schreef:@ Luca_ grappig hoe snel foto's verspreid worden, die heb ik namelijk gemaakt allemaal!!!!!
Ik heb ze van Ingrid via de mail gekregen. Ik bestel er ook een paar, moet alleen nog ff kijken welke!
Springschoenen met bont!

supertammy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een super knappe mooie pony Birgit! Woeiii!
Nog even en ik wordt jaloers op ja, haha!Echt een heel knap dier!
Ik zit lekker ziek te wezen. Of eigenlijk ben ik nu weer al zo goed als beter.
Zondag had ik een ongelukje met een paard. Dat lompe dier gooide zijn kont tegen de wand, maar ik zat er tussen. Knalde keihard met mijn hoofd tegen de tralies van de box. Ik zag eerst wat sterretjes, maar verder ging het wel. In de loop van de dag kreeg ik steeds meer hoofdpijn en 's avonds had ik ineens 39,7 graden koorts.
Vanmorgen had ik 36, eigenlijk te koud volgens mij. Maar goed....
Zaterdag heb ik kampioenschappen en de voorbereiding is dus weer geweldig (NOT!). Allison heeft nu al 4 dagen niet gelopen en vandaag ben ik ook nog niet in staat om erop.