Mijn proeven gingen zo om te huilen
zo ontzettend slecht
Ten eerste alles was zo lang uitgelopen, we waren al naar de ringmeerster geweest en die zei dat de pauze werd overgeslagen dus het zou weer op schema lopen, dus ik zorgen dat ik er op tijd opzit meestal 20 minuten van te voren, uiteindelijk heb ik 45 minuten warm gereden ik weet niet wat er mis ging maar het liep gigantisch uit
met inrijden kreeg ik niet eens voorrang op de hand waar je voorrang op hebt dus eigenlijk heel veel noodstoppen moeten maken wat ook niet heel prettig is, Bodea ontspande maar niet en dat is ook niet iets wat je graag wil. Toen kwam de eerste proef alles was eng echt alles overal van opzij springen ik heb geen 1 hoek in kunnen gaan waardoor heel veel figuren niet veel soeps waren uiteindelijk 185 punten en een 2e plaats
Ik snap er nog steeds helemaal niks van echt helemaal niks snap ik ervan.
Maar toen, toen moest de 2e proef nog en met een kwartiertje tussen de proeven zat ik er inmiddels al ruim een uur op en de 2e proef moest nog gereden worden, en dat ging helemaal mis maar dan ook echt helemaal mis, Bodea was niet meer te motiveren wat ik thuis echt nooit heb, hoeken waren nog steeds eng de ring was ook nog steeds eng, ik heb de hele tijd zitten denken zal ik afgroeten? Uiteindelijk niet gedaan en me proef afgemaakt zonder succes, en ik had 165 punten en een laatste plek (8e) geef de jury groot gelijk me proef ging zo slecht dat ik ook niet veel hoger had verwacht.
Nouja volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen
Nadia nog naar Jewel geweest? Liep ze weer iets beter?
Noor, al gereden? En hoe ging die? Of moet je nog gaan rijden ?