die collage is echt mooi ja

@esmee, nogmaals succes voor vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dan Bodea haar gaan vlechten enzo
zo ontzettend slecht
met inrijden kreeg ik niet eens voorrang op de hand waar je voorrang op hebt dus eigenlijk heel veel noodstoppen moeten maken wat ook niet heel prettig is, Bodea ontspande maar niet en dat is ook niet iets wat je graag wil. Toen kwam de eerste proef alles was eng echt alles overal van opzij springen ik heb geen 1 hoek in kunnen gaan waardoor heel veel figuren niet veel soeps waren uiteindelijk 185 punten en een 2e plaats
Ik snap er nog steeds helemaal niks van echt helemaal niks snap ik ervan.
, gelukkig wel 1 winstpuntje
!
hopen dat het volgende week beter gaat
ik denk dat ze haar dagje ook niet helemaal had, ze begint helaas ookal weer last te krijgen van de lentekriebels
haha 

stap was zo zooo onrustig, maar toen ik ging draven ging het best lekker. 
Moet nog even wennen aan alle namen, maar dacht ook gelezen te hebben dat er eentje minder last heeft van een eerdere blessure? 
Hij heeft nog wel ff de tijd, voordat hij zelf ook meer aan het werk moet gaan. Nog 3 weekjes en dan is meneer echt een jaarling te noemen.
Gaf hij niks om.
Kwestie van herhalen, herhalen en nog meer herhalen 
Dus ik zit er vaak genoeg even aan te plukken om de manen goed onder het halster in te leggen 

.
Ik heb geen vakantie gehad, want ik moet mijn vakantiedagen aanpassen aan het bedrijf. Nog 6x 40 uur te gaan. En dan heb ik weer school met minder uur in de week.