Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Na de stand-show wist de jury het nog niet, dus nog met 3 overrijden. Michael is alleen te oud voor dit soort geintjes, geeft zich helemaal, maar heeft de lucht niet meer. Werd 3de, maar ik ben trots op hem!!!

Men o men
Heb alleen het systeem uitgelegd waarom de straf zo zwaar lijkt.
Ik heb haar nog een keer gepmt voor evt. overleg met het meisje.
En mama betaalt! Nouja niet alle maar ik heb 60 euro van mijn vader gekregen, voor mijn rapport en boekenbon die ik heb ingeruild tegen geld! En mijn moeder gaat dit nog kopen, wacht ik maak gelijk een lijstje
:
!
)

SanneKyla schreef:Haha, Elizabeth.. het was een grapje!
Dat van, heel serieus hoor was een beetje sarcastisch bedoeld!
haha... gewoon heel knap dat je eerste stond.
) is mijn broertje 
We zijn dus een beetje hele erge trutjes 

_Daphne schreef:Goed..nog wat foto's..niet lachen
Wouter langs de weg..voor een "lift"
Groepsfoto(met aantal mensen dan);
vlnr; Anne, Jeanne, Wouter, Kayleigh, Liselotte, ik, Djoeke
Djoeke, Wouter en ik
Ik, mijn vriend(dat is dus Kayleigh trouwens..) en Djoeke
Djoeke had hoge hakken aan..dus die was opeens echt kei erg gegroeid

starlet schreef:Wauw Maaike wat geweldig!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Op welke dag wordt jouw rijrubriek gereden op de Hippade ?
Wederom verzet, en wederom door de week.
Er was geen zaterdag meer vrij voor de aangespannen Hippiade. Maar ze kunnen wel het centrum verhuren voor een forest-sportdag, dat is blijkbaar belangrijker voor de KNHS dan onze kampioenschappen. Ik ben daar eigenlijk behoorlijk pissig over. Wij worden echt weggeschoven bij de KNHS. 2 jaar geleden waren ze ons vergeten en deden ze het maar op vrijdagavond. Zonder licht.......zijn ook veel ongelukken gebeurd. Vorig jaar is het ook een paar keer verzet (gejojo met data) en werd het ook een woensdag. Dit jaar zou het in het weekend zijn......ja right, woensdag 3 september....... Want schijnbaar zaten ze ook met het WK in Beesd??? Wat heeft dat met de aangespannen sport Hippiade te maken???