leeuwtje schreef:ik ooooook
haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
leeuwtje schreef:ik ooooook
leeuwtje schreef:ik moet nog 2 verslagen maken voor school begint
daar heb ik echt geen zin in
leeuwtje schreef:owjezus een Biologie proefwerk,,bahbah,,
welke niveau/klas doe je??
leeuwtje schreef:okeey,, is het een beetje te doen biologie in de 2e ??
leeuwtje schreef:ik zit nou in 4 Havo,,maar biologie is super moeilijk,, voor mij dan in de 4e
leeuwtje schreef:nee, ik heb echt zo een idee dat ik blijf zitten
Jetske_ schreef:En dit is Witje, die mag hier blijven![]()
Jetske_ schreef:Met zn 5en![]()
Jetske_ schreef:Tijgertje achter de trein aan
Jetske_ schreef:Pimmetje nog een keer![]()
leeuwtje schreef:ik zit nou in 4 Havo,,maar biologie is super moeilijk,, voor mij dan in de 4e
marit_xx schreef:leeuwtje schreef:ik zit nou in 4 Havo,,maar biologie is super moeilijk,, voor mij dan in de 4e
hè, ik ook!
Welk profiel doe je?
*oja, ik ben trouwens in november afgezakt van het vwo, dus ik weet nog niet of ik het makkelijker ga krijgen,
maar de uitleg is veeel uitgebreider, langzamer en makkelijker. dus das wel mooi
Hoi iedereen trouwens
Kirstjuhh schreef:leeuwtje schreef:okeey,, is het een beetje te doen biologie in de 2e ??
Jawel.. ik vind het niet heel stom dus het gaat wel
de meeste hier zitten denk ik op havo vwo? =$
marit_xx schreef:leeuwtje schreef:ik zit nou in 4 Havo,,maar biologie is super moeilijk,, voor mij dan in de 4e
hè, ik ook!
Welk profiel doe je?
*oja, ik ben trouwens in november afgezakt van het vwo, dus ik weet nog niet of ik het makkelijker ga krijgen,
maar de uitleg is veeel uitgebreider, langzamer en makkelijker. dus das wel mooi
GhostBuster schreef:leeuwtje schreef:okeey,, is het een beetje te doen biologie in de 2e ??
Jawel.. ik vind het niet heel stom dus het gaat wel
de meeste hier zitten denk ik op havo vwo? =$
GhostBuster schreef:volgend jaar die ik 2 jaar techniek metaal(speciale afdeling) verzorging wil ik niet en daarna naar deurne:P