Ik vind spooks ook echt wauwie ik weet het gewoon niet..Ik ga denkik even aan de quotes werken, van pagina 200 tot 150 haha
heb jij trouwens die foto's nog van eskadron? van de wintercolectie?ik heb dus al mijn PB's verwijderd, en wil de Classic nog even zien
tuurlijk!stel je voor! het valt me trouwens onwijs op dat er echt heel veel mensen zich melden maar dan 1 bericht plaatsen en dan niks meer zeggen
Dat heb ik dus ook Noor, die 2 van gisteren zijn ookal weer weg.. En met die quotes kom ik er echt onwijs veel tegen
ess! PB? noorhermans1 schreef:heb jij trouwens die foto's nog van eskadron? van de wintercolectie?ik heb dus al mijn PB's verwijderd, en wil de Classic nog even zien
Ik ga stoppen met de quotes, van degene waarvan ik nog geen quotes heb, lees ik hun berichten door en quote dan, Dan hebben we toch van iedereen quotes hoop ik, Ik kom nu niet echt heel veel meer tegen wat echt te quoten is haha
nou ik ben kyon en heb een pony genaamt beauty.ik zelf ben 15 jaar en heb een new forest x arabier..nog meer??
esmee_akker schreef:Weet je ook de vader/moeder van de Forest kant? nee helaas weet ik niks over der. ze heeft ooit ook een veulen gehad ik weet ook niet hoe haar veulen er uit heeft gezien helaas