hallo iedereen! mag ik ook ''meedoen''? en is het erg als ik geen eigen New-Forest heb maar dat mijn verzorgpony een New-Forest is?(voor info: kijk op mijn proviel!)
Lynn_FDA schreef:Neeniet? heb ontdekt dat er een topic over is en die hebben ook allemaal! ik denk dat het bij jou nog komt.....
Hee welkom!Ik heb ook een storing..Wat gaan jullie vandaag doen?Ik ga zo even Bo rijden, en vanmiddag even naar mirroi live, een feest hier in het dorp met een band enzo, is altijd wel gezellig
Binne schreef:Mag ik ook mee praten heb een lease New Forest! Tuurlijk! Stel jezelf en je lease pony maar voor!
Oke ik heet Binne ik ben 16 jaar en woon in friesland heb een lease New Forest van de hengst Frisian Forest Marco Polo en ze heet Harola!
esmee_akker schreef:oliebol Noor ik wilde je pb'en maar dat kan dus niet Achjaa is niet heel belangrijk ofzo hahahaApp maar even!Leuk, welkom binne! O, en als ik binnen zeg, sorry, autocorrect hahaba
Jep app komt eraan,Voor mij geld het zelfde, bij maakt die er ook binnen van.. Maar zal er proberen aan te denken om de n weer weg te halen haha
Nee gewoon dat ik een nieuw jasje mag uitzoeken Ej vraag ik wel een andere keer in een goede bui hahaha
Hahahaha maar als ik Jou was zou ik, als je het jasje oom aan wil voor de dressuur toch voor de donkerblauwe spooks gaan..