hello ik ben er een tijd niet geweest maar veel meegemaakt
vorrige week officieel springwedstrijd gehad ben over de kop gegaan met die witte zel lag helemaal open en ik gebroken neus hersenschudding en tanden door me lip. maar vandaag weer begonnen met rijden en rij vanaf 4 weken me zus der paard me zus rijd nu niet meer en mag ik hem rijden en hou hem er zolang bij zolang het gaat ga ook met hem starten. hij staat als het goed is al in mijn profiel.
zaterdag voor het eerst dresuur wedstrijd ga L1 starten om teproberen die witte van mij heeft al 3 jaar geen dresuur proefje gereden
_helga_
Geplaatst: 03-05-09 22:37
woow dat lijkt me egt heel pijnlijk! gaat het al weer een beetje?
Dyonne: welkom back, en dat klinkt ook niet zo lekker wel leuk dat je ook met hem gaat dressuren, en met het paard van je zus!
LadyDaily
Geplaatst: 04-05-09 10:31
Mooie air maxs Helga! Heb zelf ook maar dan wit mer rose
Nou gister avond had ik er echt heel veel last van. We dachten nog dat het gebroken was en ook was ik duizelig. Nu is het wel minder. Maar ben nog wel duizelig als ik ga lopen.
supertammy
Geplaatst: 04-05-09 13:40
@ Joortje: gefeliciteerd met je winstpunt. Netjes! @ LadyDaily: Auw, klinkt pijnlijk. Hopelijk is ponypony vandaag wel gewoon braaf als je les hebt.
Ik ben weer op patty geklomen Ze deed wel weer braaf met het oude zadel op. Maybe lag het aan het zadel. Maar vanavond geen les daar doet mijn been nog wat te zeer voor haha.
Gaan jullie deze week nog wat leuks doen?
_helga_
Geplaatst: 04-05-09 17:51
nee niet echt heb al heel de vakantie leuke dinge gedaan! nu even bijkomen en donderdag en vrijdag weer naar school en vrijdag avond zwemmen! en jullie?
_helga_
Geplaatst: 04-05-09 19:03
heb net een foto gekregen van het dode veulen maar ze gaat direct zelf een topic plaatsen en dan zal ik hier even de link zetten het is een super mooi veulen!
Ik heb het gelezen helga! wat verschrikkelijk zeg.. ik leef met jullie mee..
_helga_
Geplaatst: 05-05-09 09:54
vandaag word het opgehaald en heb ik het nooit kunnen zien zaterdag kom ik pas en als ik niet naar school moest donderdag en vrijdag mocht ik heel de week naar zeeland!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-05-09 17:21
Wat was ze prachtig.......ik vind het ook erg mooi om te zien dat bloemenhalstertje. Jammer dat ze de liefde die jullie konden geven niet kon meemaken.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-05-09 23:03
Heb er nog even mee gewacht, omdat het zo vervelend was na het verdrietige bericht van Helga, maar ik wil hem jullie toch niet onthouden, want Neon heeft vanmorgen een hengstveulen gekregen! [KS-ITP] 5 mei, Neon did it again!
Helga het was een supper mooi veulen, ik leef met jullie mee, sterkte Gaan jullie het volgend jaar weer proberen?
Remke gefeliciteerd!
Maaike: Gefeliciteerfd en wat een schiiterend veulen, en die naam is HELEMAAL GEWELDIG!!
_helga_
Geplaatst: 06-05-09 08:47
maaike: Super mooi veulen en hij heeft echt een super leuke naam!
remke: Gefeliciteerd!
Jorine: Misschien wel het is een kans dat het nog een keer fout gaat maar dat zal wel heel toevallig zijn maar we willen zo graag een veulen van haar want haar karakter is gewoon top en ze kan goed lopen en ze heeft goede ouders.
ik ga me nu omkleden want moet om half 10 bij de dokter zijn