noorhermans1 schreef:echt, wel jammer is dat het jasje met zwart is en niet met blauw echt, ik kom jou bewonderen als jij in het roze gaat rijden!hahaha boeie, heb wel zwarte laarzen, zadel een hoofdstel
noorhermans1 schreef:is goed!ik ag ook naar bed, ik zat nu nog achter de computer voor jou hahahahalieve jij
Oja esmee Misschien dat het leuk is ales jij het topic maakt en zij dan zo's foto met alle paardenEn misschiend de blends en jij dan de kaders en quotes uit de vorige
Is goed!!Okee hij is echt heel sloom....Hij is geupload maar hijla a d. Nu niet, ik zal hem welmorgen laten ien ahahaIk hewel 2 schattige fotos ! Die kan ik wel verlaten zien hahaa
Slaaplekker xxxIk maak even de quotes af tot 250 hoef nog maar een paar pagina's en dan ga ik ook slapen
Wow, ik wou net een appelglap in de magnetrond doen en toen ontplofte hij in de magnetron.Nu heb ik geen appelflap meer
Zooo tot 250 staat op een briefje, Alleen heb van sommige nog steeds geen quote Maar we hebben nog 250 pagina's dus dat komt wel goed hahaIk ga slapen xxx
Lynn_FDA schreef:Wow, ik wou net een appelglap in de magnetrond doen en toen ontplofte hij in de magnetron.Nu heb ik geen appelflap meer ahh