esmee_akker schreef:http://www.lipica.nl/producten/hurlingham/ en dan 6e bolletje aanklikken ja! dat is mooi! niet te veel maar het valt wel op! maar wel roze sticksels
esmee_akker schreef:owhh dus hij moet achter?ja, ik ehb al meerdere keren gehoord dat de rits en de pipping dan sneller breekt... maar volgensmij kan het wel als je lace up ehbt, dus met veter
ook maar gelezen ik zal zo wel even linkjes neer zetteneven een stom vraagje, wat zou je uit mogen geven aan wedstrijd laarzen
neee, bij lipica heb ej dat echt niet!ik DENK dat je bij lipica tussen de 300 en 400 komt ze worden voor je aangemeten en je kan alles zelf kiezen!
je zou _Anneruth@bokt een PB kunen sturen, zij is dealer van OA lipica, zij zou vast wel wat voorbeelden hebben!
MiSzNiTa @ [HK] Lipica Laarzen [#4]Tinkels @ [HK] Lipica Laarzen [#4][/url]XmissdaphX @ [HK] Lipica Laarzen [#4]
Ik ga gewoon vast verder met de quotes, schrijf ze weer op een blaadje en morgen dan zet ik ze weer op de computer, lig nu ook maar in bed te niksen haha
echt, wel jammer is dat het jasje met zwart is en niet met blauw echt, ik kom jou bewonderen als jij in het roze gaat rijden!