aahhhh wat is ze nogsteeds schattig!!! ze ziet er super uit trouwens!!
supertammy
Geplaatst: 02-05-09 20:58
Ze heeft het wel naar d'r zin hoor. De eerste dagen was ze erg bang van haar nieuwe vriendinnetje. Haha... die pony ging steeds in de aanval. Maar goed, uiteindelijk zijn ze nu toch wel heel gelukkig met z'n tweetjes.
Ging wel goed, beetje slordig, denk dat ik er niet helemala fris bij was. Geen grote foutjes, alleen kleine zoals volte te klein etc. Ook echt niet aan mijn houding gedacht, eigk blij dat er geen foto's zijn hihi Maar ik had 216, ben weerblij ! weer een winstpunt
Ben d'r blij mee ja In de lessen rijd ik nu verschillende paardne, af en toe Maxi maar die vindt ik wat minder... en vindt nu vosje echtgeweldig Maar die blijft waarschijnlijk niet.
Jetske
Geplaatst: 03-05-09 15:29
Ahh jammer dat vosje niet blijft Vind je het leuk om op meer verschillende soorten paarden/ponys te rijden ?
Eigenlijk wel, nu ik momenteel niet echt een vast paard rijdt wat goed bij mij past is dit wel leuk. Als Vosje zou blijven zou ik haar graag vaak willen rijden, ben echt zowat verliefd op dat paard . Maar ik weet nu gewoon eigk niet een paard waarmee ik een klik heb waarmee ik echtmaanden etc wil rijden. Maxi vindt ik voor af en toe wel leuk, maar niet voor vast. Thomars vindt ik ook leuk, alleen in de les issie ietwat saai.
Dus ben nog een beetje aan het zoeken, vindt verschillend nu ook wel even leuk .
Ja ben weer trots op Thomars! alleen zit ie nou echt niet lekker door vindt ik .
jaaa vosje moet blijven van mij !
_helga_
Geplaatst: 03-05-09 20:02
gistere heb ik mijn vriendin nog even gebeld want die was bij de bevalling maar ik was een weekje logeren ben eigenlijk wel blij dat ik er niet bij was!! het probleem was dat het veulen verkeerd alg dus hadden ze de DA gebeld en die zou komen maar die is er niet binnen 3tellen dus moesten ze het beetje terug doen en toen het er uit kwam was het dood dus kan zijn dat die klem gezeten heeft. maar ze word wel nog een keer gedekt maar we weten nog niet wanneer! ben ook blij dat ik er deze week nie ben want da veulen word dan opgehaald en lijkt me niet een heel fijn beeld!
LadyDaily
Geplaatst: 03-05-09 20:16
Wat zielig helga
Hopelijk blijft vosje nog Jorine
Wat een mooie foto's van Caitlin!!
LadyDaily
Geplaatst: 03-05-09 22:08
Nou ik heb vanavond ook een flinke smak gemaakt. Ik ging op mijn eigen pony, ze deed heel rustig (was wel heel erg veel wind) Ik zat er net 1 seconden op en boem. Daar ging ze, na 2 bokken viel ik er al af. Want ik had het helemaal niet door. En ze ging daarna niet rustig doen ofsw. Nee ze ging de hele bak door bokken met zadel en al. Later heb ik der maar gelongeert, daarna nog gelongeerd met bijzet. En toen ben ik er naast gelopen en wat sturen. Toen ben ik er weer op gegaan. Gelukkig was ze toen wel rustig. En heb een paar rondjes gestapt. Draven kon ik niet want mijn been deed verrekte zeer nu nog steeds:S Hoop niet dat het morgen erger is en hoop al helemaal niet dat ze het morgen weer gaat doen want heb dan mijn eerste proef les bij de club.