Ja zekers Ik moet alleen wel een bodyprotector kopen. Ik had altijd een fijne maar die werd te klein en heb ik verkocht. Nou had ik een nieuwe gekocht maar bleek toch te groot..had hem maar 1x gedragen. Dus nou moet die eerst verkocht voor ik een nieuwe kan halen. Dus hooooop dat iemand hem wil kopen haha
maak je zelf blij met een appel met kaneel en suiker! heb ik ook!
Regendans
Geplaatst: 08-08-13 18:41
ik probeer een appel te snijden met een karteltjes mes het gaat vooor geen ene meter en heel mijn handen zitten onder met het sap
Pippelinos
Geplaatst: 08-08-13 18:42
Hahaha doe ik vanavond
Maar kijk op dat plein enzo staat zo'n rodeo stier, en die stond er ook een keer toen ik daar nog aan mee deed, en toen was ik de best jaa Dus dat ga ik nu nog een keer doen hahahaha Maar dat komt als je paardrijd, stellen die bewegingen niks voor en kun je echt lang zitten haha
Mijn zus der antwoord was NEE, okee duidelijk, dan vraag ik me moeder wel hahaha of me broertje want die is er toch ik moet er nog wel even over nadenken haha
Mijn zus der antwoord was NEE, okee duidelijk, dan vraag ik me moeder wel hahaha of me broertje want die is er toch ik moet er nog wel even over nadenken haha
zeg, DOE HET VOOR NOOR! JE WEET WEL, DAT MEISJE WAT HIER WAS KAFTEN ASLJEBLIEEEFFFFTTTT!!!! ( en dan op je knieen )
ik wou eigelijk appel met kaneel en suiker eten, nu eet ik suiker met appel en kaneel
Pippelinos
Geplaatst: 08-08-13 18:56
Eigenlijk niet nee
Even iets anders, ken jij een of ander J.ob uit r.osmalen of van het .rodenborch of heb jij iets gehoord dat die is overleden? Blijkbaar is er een J.ob overleden, maar ik heb nog nooit van een j.ob gehoord op het rbc..
Laatst bijgewerkt door Pippelinos op 08-08-13 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt