HerAndHorse Mariëlle Chico - Kusx_Lisa Lisa Jester 27 juli t/m 3 augustus Jorine_Falco Jorine Falco 20 juli t/m 10 augustus uukjee_lover Remke Ukanho B 7 t/m 21 juli xchanel01 Chanel Bjorn 18 t/m 30 augustus _BlackPearl_ Birgit Black Pearl - melis_ Melissa Tara & Talissa -
de echte lijst is mooier en overzichtelijker hoor! maar ik upload hem wel even en dan kunnen jullie hem zien
HerAndHorse Mariëlle Chico - Kusx_Lisa Lisa Jester 27 juli t/m 3 augustus Jorine_Falco Jorine Falco 20 juli t/m 10 augustus uukjee_lover Remke Ukanho B 7 t/m 21 juli xchanel01 Chanel Bjorn 18 t/m 30 augustus _BlackPearl_ Birgit Black Pearl - melis_ Melissa Tara & Talissa - _sabien_ Sabine Floris week 32 en week 33 Eva_Arno Eva Arno -
ik eigenlijk ook niet.. maar ik denk dat we zo kunnen zien wie er allemaal op zitten en wanneer... anders moet je het ff aan Jorine vragen.. volgensmij was het haar idee
Ik wel. Je weet tenminste wie er echt vast komt. Want ik heb egen zin om elke keer me weer voor te stellen en mensen zich voor de 4e keer komen melden.
Als je je niet 4 keer opnieuw voor wilt stellen kunnen we toch ook in de beginpost een voorstelrondje doen?! Dan kunnen nieuwe mensen lezen wie we zijn.
Woehoe L1+2 Bambi heeft nog nooit zo lekker gelopen op wedstrijd. Met de eerste proef hadden we zelfs een 7 voor het wijken. (gaat nog niet zo soepel dus ben ik erg blij mee) In mn 2e proef reed ik ergens de verkeerde kant op (rechts ipv links) waardoor we -2 kregen. voor de eerste proef hadden we 185 & voor de 2e dus 181. 1e en 2e. Niet slecht voor een L1 debuut lijkt me