Winterefteling, leuk zeg!Heb je pb ontvangen, maar snap niet wat bedoeld wordt met de wist-je-datjes. Heb niet bijgelezen de afgelopen week. Moeten dat wjd-jes over jezelf zijn?
zoo joor lisa elke keer een beetje bellen.. wil ik opnemen hang je weer op haha we waren allemaal bij lisa thuis vierde haar verjaardag
mooooi issie he Nu dezelfde peesjes nog achter maarja En me mexicaan met gouden ukie;(let niet op die natte vlek boven dert hoofd, der stal lekt een beetje.)
Jeps ze is 1.21 maar zegmaar aardig stevig. En ze mag 60 houden dacht ik (zei Xeen) Dus nog 10 kilo aankomen en dan niet meer haha
yeaah Ik twijfel hellup. 25 minutne op de fiets, daar uitmesten grazen naar buiten stapritje foto's maken koude tenen en terug. Doen ofniet?
hallo mooi anky setje ik heb een roze pad gehad van eurostar met bandages peesbechermers en strijklappen en oornetje..mijn moeder heeft een borduur machine gaat ze er leggaly blonde op zetten(zo heet die witte van mij)
Goeden morgen!!!Joyce is op wedstrijd.... alweeeer ik ga morgen avond weer met Jitske mee op wedstrijd! Leuk anky setje!!!Luca, heb je PB gehad;)