Ja sorry was ook dom van mij. Ik heb alleen niet zo veel tijd meer om in al die topic te komen. Wandt het is best gezellig !! . We hebben trouwens een nieuw veulen gekregen!
Djintie . Van Reekamps Saladin !
Ik zal proberen wat vaker te komen... maar beloven kan ik niet..
Hee ik vind wel dat er ineens heel veel andere op zitten die ik niet eens ken ja die luca_ die komt me nog wel bekend voor maar wie zijn die andere allemaal joh.
wil iedereen ff een PB naar mij sturen..? dan weet ook direct wie iedereen is. zal wel ff fijn zijn. PS dit is niet voor de lijst hoor.
ihih nja gewoon ff iedereen dan weet ik van iedereen de echte naam dat vink wel ff fijn nu weet ik eigelijk alleen van daphne haar naam en van lisa en dan van eva teminste ik denk dat ze eva heet
weet niet, ik kijk zo wel ff.. maar ik zit nu op de laptop en hier staat het bestand niet op. dus als ik zometeen ff op de gewone computer ga, dan zet ik iedereen die mij ge-pb't heeft op de lijst en dan laat ik hem hier wel ff zien! ik zit nu ff achter de laptop omdat onze gwone computer allemaal rare berichten geeft van spyware enzo. weet ik veel wat dat betekend dus liet 'k me moeder maar ff kijken en die heeft er nou een programma op gezet en die haalt de spyware ofzo eraf.