en ik ben alweer vroeg op, zometeen richting stal om te helpen met alle paardjes/stallen. dan hopen dat ik vandaag weer even kan rijden en verders nog geen plannen.
en ik ben alweer vroeg op, zometeen richting stal om te helpen met alle paardjes/stallen. dan hopen dat ik vandaag weer even kan rijden en verders nog geen plannen.
Ik twijfel of dat ik Bodea ga rijden vandaag of dat ik haar longeer aangezien ik morgen wedstrijd heb, verder ga ik vanmiddag waarschijnlijk naar Schijndel en vanavond dan ga ik me tuig schoonmaken, bodea's sokken vast wassen, Oja ik ga ook nog even naar Het Gareel En voor de rest zullen er vast weer dingen tussen komen
Jij staat gestald toch? Bij ons staan ze aan huis en de binnenbak is maar een heel klein stukje dus kan eigenlijk altijd rijden wanneer ik wil, wel fijn maar mij lijkt het ook wel heel gezellig om op een echt grote pension te staan
Aan huis is wel fijn hoor, ik loop 's ochtends ook er altijd even langs en als ik uit school kom en 's avonds dat is wel heel fijn maar ik heb nog nooit op een pension gestaan dus weet ook niet veel beter maar dat lijkt me ook wel gezellig
Ik ben weer terug uit Schijndel en ook langs het gareel geweest en weer dingen gekocht die eigenlijk niet de bedoeling waren Ik heb: 5x anti-klit 3x stiekjes Die 2 had ik dus wel nodig haha En ik heb als extra een Kingsland rijbroek je raad al welke kleur, donkerblauw En een nieuw wedstrijd dekje is in de maak en welke kleur is die? Donkerblauw maar hij moet nog geborduurd worden dus heb hem nog niet thuis haha