(http://www.marestare.com/cam.php?alias=Kendelhoeve)
Zelf ga ik zo naar stal om te waken, Neon begint nu toch wel tekenen te geven voor een naderende bevalling.
Hoe is het met Roosje?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Succes met de nbevalling 

ging op een klein veldje waar ik alleen kon rijden
alleen lag het veldje wel naast de springring, dus de ereronde vond Omar wel eng met dat muziek
en het zat overal ook vol met muggen... werden beide aldoor gestoken...
)
opeens dacht ik: poedersuiker
, dus toen maar snel halthouden, tjaa dat zag er dus niet uit, maar stond nog wel net met zn achterbenen op X volgens mij
dus mn zus weer keihard schreeuwen: je gaat fout! ohwjaa, poedersuiker
dus maar netjes verder de volte afgemaakt, en toen weer een halve volte
maar had daar maar -1 voor!
en was ik 2e!
en 191!!!!
en 1e!!
(heb ik altijd
vind het bijna altijd slecht gaan
) _helga_ schreef:Je raad het nooit mijn ergste nachtmerrie is uit gekomen.
het veulen van walzer is rond 1 uur geboren en het is dood.![]()
![]()
we krijgen de eigenaar niet te pakken want die is op een begravenis.
het 2de veulen al, ben zo bang voor de andere 2

.

moesten langs een vijvertje en over een bospadje, en Omar vond alles doodeng... dus vlieg aldoor heen en weer, dus ik kwam er echt weer helemaal in de stress door... vind het aldoor zo irritant dat ik zo gestresst ben... zonder die stress kunnen we alles volgens mij veel beter doen... maarja, zal hopelijk wel verdwijnen ooit, zo lang rijden we ook nog niet wedstrijden natuurlijk

.
.

Ze heeft een box van 2,5 x 8 m. ongeveer. Een lekkere loopstal dus. Overdag staat ze de hele dag lekker in het gras. Ze heeft nu een Welshpony als gezelschap. Of liever gezegd. Die Welsh heeft nu Caitlin als gezelschap.