Nee maar ik ben jaloers op jou zit en ik denk dat als je door zet het zker gaat lukken!nu plaats je natuurlijk ook alleen die mooie foto's maar dat ziet er wel suyper uit
gewoon doorzetten denk ik met springen anders stop je even met wedstrijden springen, en ga je verder met veel oefenen, en dan later weer verder met wedstrijden springen ofzo
en super van dressuur en 4tal ja!! jammer dat tie niet echt lekker liep, maar wel super punten dus! vooral 4tal!!! super!!
Ik vind wel super mooi en ik denk echt dat je het gaat lukken hoor, met mijn pony ging t eerst ook niet, veel oefenen en nu springt ie super toen het slecht ging had ik er ook geen zin meer in maar nu ik heb doorgezet gaat t super!
nja das dan al de 2e x dat ik doorzet. maar idd ik ga nu niks meer springen we gaan alleen naar oefen parcoursen met intructeur der bij om te oefen voor de gelderse..
ik ook niet gister wel op een of andere manier maar anders niet maar ben dr wel heel druk voor aant oefenen maar aldoor als ik weer kijk hoe ze staan, staan ze weer op kapstokstand...
Rem, gewoon doorzetten. Hallo wat denk je van mij? Ik werd ook altijd bij 1/2/3 uitgebeld, ik kan nu toch ook gewoon parcousjes springen? (Nog niet ehel veel gedaan maargoed).