uukjee_lover schreef:[***] maak jij dan die lijst?
Daar heb ik geen tijd voor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
uukjee_lover schreef:[***] maak jij dan die lijst?
Eva_Arno schreef:ik doe het iig niet![]()
maar kijk, een vriendin van mij komt 1 tm 9 augustus (zoiets) dus dan kun je verwachten dat ik in die dagen niet op de comp zit.
zou het dan wel oneerlijk vinden als ik dan van die lijst word gegooid, ben toch altijd trouw gebleven aan het NF topic
misschien een iets andere regel maken?
Jorine_Falco schreef:Ik vindt dat iemand nu wel een ledenlijst moet maken (degene die tijd én zin heeft). Als er nieuwe leden bijkomen, zetten we die erbij. Nadat een lid zich een week zónder reden niet gemeld heeft wordt hij van de lijst gegooit.
Natuurlijk niet al sje gewoon een reden hebt door middel van Vakantie, Examens enzovoort.
Niet aanvallend bedoeld hoor: Maar sommige leden komen een maand of langer niet en zeggen dan: 'nu ga ik het weer bijhouden' en komen even later weer niet.
Jorine_Falco schreef:Eva_Arno schreef:ik doe het iig niet![]()
maar kijk, een vriendin van mij komt 1 tm 9 augustus (zoiets) dus dan kun je verwachten dat ik in die dagen niet op de comp zit.
zou het dan wel oneerlijk vinden als ik dan van die lijst word gegooid, ben toch altijd trouw gebleven aan het NF topic
misschien een iets andere regel maken?
er stata: behalve als ze een reden hebebn. Jij hebt dan toch een reden?
HerAndHorse schreef:ik wil de lijst wel maken maar dan moeten degene die hier actief zijn wel even hun naam pb'en en er even bij zetten of ze met vakantie zijn, gaan, of een tijdje er niet op zitten ofzo.