ik ken al die kleuren niet xdik wil nog een dekje van BR event oranjeen dan ben ik klaar met dekjes. xd
- Donkelrgroen + 4 nieuwe bandages- lichtgroen- blauw met donkerblauwe bies dekje- Paars dekje + bandages- roze pad- Zwart kieffer dekje met gouden rand heb ik te koop nouja moet nog de verkoop in.ik moet zo gaan moeder boos Slaat weer nergensop .. mag niet op de computer. Wat denkt zij
Jester... (weet ff je naam niet meer )Gefeliciteeeerrd!!!Is het zinvol om 4 pagina's bij te lezen?Joyce is weer naar Wierden!morgen ga ik met een vriendin naar kootwijkerbroek! blijf vanaaaf bij haar slapen
ooeh op me kraslot hoef ik nog maar 1 kerstman en dan heb ik 50,- of 3 kerstbomen en dan heb ik. 100.000
Die heb ik ooooook rem zo'n ding! Ik moestnog 1 kerstbal & 1 kerstman & 1 sneeuvolkje en dan ha dik meer dan 10.000 bij elkaar. Maarik had met die extra spelletjes 3 euro
R_emkee schreef:ooeh op me kraslot hoef ik nog maar 1 kerstman en dan heb ik 50,- of 3 kerstbomen en dan heb ik. 100.000 Wij hebben ook altijd zo een kraslotHoop dat me vader hem niet vergeten is