Ik had gisteren oefenparcours. Had daar voor springles en die ging heel goed. daarna moest ik even stappen om te wachten todat ze het parcou hoger hadden gezet. Toen mocht ik eindelyk, Maar het ging zó goed ! toen kwamen we bij de dubbel sprong. eerste sprong die super braaf, maar toen kwam die niet goed uit en toen moest ie er wel langs. ik viel er heel zacht af, maar hij ging op me enkel staan. Toen zijn we naar de eerste hulp gegaan bij het DIAK en kreeg ik gips. volgende week uitslag hoelang het gips er om moet zitten.
sterkte ermee Loes, en beterschap, lastig hea die krukken heb er anderhalve week op gelopen, omdat pony op de weg was uitgegleden en toen kwam ik eronder... toen was ik het helemaal zat, dus blijf maar lekker zitten voor bokt
Ik ga proberen jullie weer een beetje bij te houden. Voor de mensen die mij niet kennen, ik kwam er een poos geleden bij maar door drukte en examen is er verder weinig van gekomen
Ik vindt dat iemand nu wel een ledenlijst moet maken (degene die tijd én zin heeft). Als er nieuwe leden bijkomen, zetten we die erbij. Nadat een lid zich een week zónder reden niet gemeld heeft wordt hij van de lijst gegooit.
Niet aanvallend bedoeld hoor: Maar sommige leden komen een maand of langer niet en zeggen dan: 'nu ga ik het weer bijhouden' en komen even later weer niet.