noorhermans1 schreef:ik luister titanium, acoustisch ook al is acoustisch erg dyslecties geschreven HAHAHAHDie is echt zwaar mooi!
Ik ga dit niet overleven, ik ben dood op hahahahIk kijk als een zombie nu ofzo hahaEn ik kan morgen niet uitslapen want moet morgen om 10:45 al op de fiets zitten want ga lunchen met een vriendin haha
esmee_akker schreef:noorhermans1 schreef:ik luister titanium, acoustisch ook al is acoustisch erg dyslecties geschreven HAHAHAHDie is echt zwaar mooi! jaa idd nu luister ik she wolf hahah
esmee_akker schreef:Ik ga dit niet overleven, ik ben dood op hahahahIk kijk als een zombie nu ofzo hahaEn ik kan morgen niet uitslapen want moet morgen om 10:45 al op de fiets zitten want ga lunchen met een vriendin hahahahahahahaik kan wel uitslapen!hihi veel plezier
ik lees het boek over the edge, van heleen vreeswijk en dirk bracke, hij gaat over verkrachten maar hij is echt vet spannend! whihihi hij is wel dik
esmee_akker schreef:Zal ik gewoon foto's gaan uploaden, dan hebben we sneller een pagina vol hahahais goed hhahaha
esmee_akker schreef:Poep heb bijna geen foto's meer op de ipad heb ze pas op de computer gezet ik heb er ook bijna geen meeer
Ik ga dit niet vol houden tot de 350 Ik moet echt veel moeite doen om me ogen open te houden en ik zie nu ook niet meer scherp hahaha
noorhermans1 schreef:hahahahhaahahnu luister ik sterrenstof van de jeugd van tegenwoordig hahahaha die ken ik nog helemaal uit me hoofd