Pffff. vriendlief zit nu in Canada voor 2 weken. Spreek hem zo af en toe op msn of hyves en heel af en toe op de telefoon (gaat lastig vanwege tijdsverschil). Maar hij komt zo bot over... net alsof hij mij niet mist enzo... Net was hij online... leek alsof hij behoorlijk sjaga was... zegt "ik moet eten, doei" en weg is hij. Niet even fatsoenlijk de tijd gekregen om gedag te zeggen. Voel me er echt poedersuiker onder. Als ik vraag of er wat is wordt hij boos... zucht.... mannen.... wat moet je er mee!?
Hoe komt het dat hij in Canada zit? Werk of zo? Als mijn vriend in het buitenland zit voor het werk zijn het ook altijd van die korte gesprekjes. Meestal heeft hij gewoon geen tijd en ook geen privacy.
En dat is wel flink balen Margriet. Misschien moet je er gewoon niks achter zoeken en maar wachten totdat hij thuis is. Hij heeft het vast druk.
Ik kom er net achter dat ik me geselecteerd heb voor de Zeeuwse Kampioenschappen. Haha.... en niet omdat ik zo goed heb gereden.... maar omdat ik als één van de weinige genoeg selecties gereden heb. haha....