Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xAnnouk schreef:Nee snap ik inderdaad. Maarja jackson is nog niet eens een jaar ohz en dit zadel hebben we eind vorig jaar gekocht. Ligt goed op jackson en ik kan er fijn in zitten nu nog. Als we hoger komen dan wordt er ws wel gekeken naar aparte zadels.
Ik had ook een tijdje een verzorgpony gehad. Kon op een gegeven moment niet meer springen dus had een ontzettend fijn dressuurzadel gehaald. Een engels merk. Weet niet meer goed welk merk. Dat was het fijnste zadel waar ik ooit ingezeten heb. Maarja zadels groeien niet mee op andere ponys haha
Felien_Kyra schreef:Okee laten we hier dan maar beginnen:
Graag ieder voor zich quoten omdat er wel een hoop mensen zich hebben aangemeld maar verder niet meer posten:
Ledenlijst:
Esmee_akker - Esmee van den Akker - Kantje's Bodea, Veni Vidi Vici, Daylynn
noorhermans1 - Noor Hermans - Rachelle ( en Unique, maar dat is geen NF haha)
Eldora1 - Mandy Band - Joly's Britta ( Eldora )
Felien_Kyra - Felien Elschot - Elshofs Sandor
Xannouk - Wilgerd's Jackson - Kentucky's Playboy (maar das mn mini) - Amy (ook geen NF)
Lynn_FDA- Lynn de Croon- Edgar Blizzard
Hoe gaan we heten?:
-steeds meer baasjes kletsen mee! De NF-erg gaan naar deel 2! > Noor
-De NF-ers zijn heel erg cool we zijn nu al met een hele boel ! #2 > Anouk
-
xAnnouk schreef:tot nu toe een leuke vakantie? In welk gebied zit je?Ik ben in frankrijk
Lynn_FDA schreef:omdat ik ddl weinig tijd krijg met school en de knollies, en kan ik beter 2 weken te vroeg beginne als een dag te laatMaar waarom hebben we het al over een nieuw topic we moeten nog150 pagina's
noorhermans1 schreef:je krijgt een pb hahaja! ik zou eigenlijk een zadel met een dij/wrong willen, maar dat kan pas als ik M rij, volgensmij kan je dan niet goed lichtrijdenen pas als ik uitgegroeid ben