Waarom ben ik hier niet op de goede momenten? Gefeliciteerd met het prachtige veulen!
& Eline ook gefeliciteerd!
Vandaag wedstrijd gehad (dressuur, B). Ging goed, ik was heel tevreden! 1x vierde met 187 punten en 1x tweede met 194 punten. Ik ben nu L1 startgerechtigd dus mag L1 starten, als ik dat wil... maar dat doen we voorlopig nog maar niet.
Dankjulliewel! Ik ben ook echt heel trots en blij met dit prachtige veulentje.
@ Margriet: Gefeliciteer dmet je 1e premie! Helemaal top! En nu die ster nog ophalen in Ermelo. @ Aniek: Wat een mooie resultaten op de wedstrijd. Knap gereden! @ Eline: Ook van harte met de eerste premie. Jeej!
ik ging vanmiddag rijden weer een keer int weiland Blacky was uper blij dat we weer eensi n het weiland gingen rijden dus die was zo super hyper wou alleen maar crossen dus na lang gezeur liep ze super netjes en op mijn tempo ging super dus als beloning gingen we nog even heel vaak het weiland af crossen (ging vet hard )
Heee Elizabeth, wat een prachtig veulen zeg!! en die bles, die vind ik erg gaaf....
Hiieeehaaa.... Margriet, van harte gefeliciteerd met de 1e premie van Rosa en dat in de stromende regen!!!! op naar Ermelo.. ik hoop dat onze pony's elkaar daar kunnen ontmoeten, dus dat wij er over 2 weken ook naar doorgestuurd worden....
Nou, dit word echt de laatste x dat ik me voorstel . Ik vergeet dit topic echt steeds .
Ik ben Lisa gierman en ben 14 jaar Ik rij bij uukjee_lover op de manege. Mijn pony heet Jester, ze is 13 jaar en een (dóh) een New forest. Ze is een vos & een merrie. Wij zin L2+4 en het springen gaat nu eindelijk zoals ik wil; We komen rond . We zijn nu B+2