heeyyben net terug en dood moe...zucht...waren we eindelijk op school, kom ik nog het hele eind naar huis fietsen...maar was wel vet leuk Tammy schiet op!
heeymijn pony is verkocht. ging ineens vet snel, maar wel een goed gevoel over.Tammy wanneer komt je veueln nou eens??
_miss_ky_ schreef:oke, mag ik vargen waarom ze is verkocht ? het klikte niet tussen mij en haar... en ik wil graag gewoon verder werken en dat kan met haar ook wel, maar toch voelt het voor mij niet fijn
Ik heb nog niet van iedereen het stukje ontvangen over zichzelf en je pony ('s).Willen degene die dat nog niet gedaan hebben dat nog even doen??Je zou een stukje over jezelf schrijven en het een en ander of je pony ('s) en je mocht per pony 2 (? of had ik 3 gezegd?) foto's mee sturen.Je kan via PB mijn email adres krijgen en je kan het ook gewoon via PB versturen.
die vn mij ook al toch ?Wie weet waar je goeie muziek kan vinden om een kür te rijden met 2 of meer personen ?
Winx schreef:ja ik krijg een nieuwe. wil je weer een new forest?Ik ken een haflinger x arabier, echt zo leuk is hij ik rijd hem 1 x per week zoiets..hij staat te koop