(ook al ben je nu allang weg enzo
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(ook al ben je nu allang weg enzo
)

en ik me omgekleed, en inrijden maar 

dus had die man die het balkje openmaakt maar even Omar gepakt en toen liep tie direct er netjes doorheen 
), met middendraf sprong hij aan in galop (beide keren), en bij halthouden en dan in draf vond hij het ook wel leuk om te galopperen
, en voor de rest ook nog wel wat dingetjes die niet helemaal lekker ging (vond ik zelf)
, wachten tot mn zus klaar was met haar proefje, en weer op de trailer
), maar puntenlijstje kreeg je dan ook, hadden we wel even 183
ookal vond hij het zo eng
en waren we beide zo mega gespannen
Jullie gaan naar het Z toch (haha je weet wel wat ik bedoel
)
echt gaaf.Jorine_Falco schreef:Nou wat fijn dat het toch nog wel aardig ging & wel mooie punten had![]()
Jullie gaan naar het Z toch (haha je weet wel wat ik bedoel
)
Ik heb morgen dus wedstrijd op Pepito. Voel me heel relaxt, ik zie wel hoe het gaat maar wil wel even een winstpunt.
straks als het echt is dan halen we natuurlijk aldoor 3 winstpunten in 1 proef, en dan gebeurt dat wel
(je weet wel wat ik nu bedoel
iig hetzelfde als jij bedoelde
)
)
haha... jij bent lekker verwend! Jeej!! Gaaf zeg!
. Als ik het zo zag leek het vanuit haar heup te komen. Dat heeft ze al een smeer gehad. Ik ga van de week de kraker dus weer maar eens bellen.
Misschien laat ik haar ook nakijken door de kraker.
Verruimen ging wel weer erg netjes! Verder nog een x verkeerd aangesprongen (dom maar mijn foutje). Wist eigenlijk bijna zeker geen winstpunt ..
Dus hup er
*trotssss*
Vondt t alleen zelf niet zo heel goed gaan ..
maarjaa
Heel veel succes en ik duim voor je!!
)

supertammy schreef:Zo, ik ben hier al even niet geweest geloof ik....
@ Joortje: Succes op Pepito! Gaat vast wel goed komen. Zet um op!![]()
@ Birgit: Gefeliciteerd met je 183 punten. Netjes hoor!![]()
@ Ghostbuster: Bruine laarzen besteld? Les van Tim Lips?haha... jij bent lekker verwend! Jeej!! Gaaf zeg!
@ Jeanine: Rijdt jij op een fries? Wat grappig. Heb je daar ook foto's van?
Ik zit ook weer even in een dipje met de pony's. Op mijn laatste wedstrid vorige week zei de jury onder het losrijden dat Allison niet helemaal goe dliep. Toen merkte ik er zelf weinig van. Na een wedstrijd krijgt ze altijd een weekje vrij. Vrijdag ging ik er weer voor het eerst op en toen voelde ze niet fijn aan. Gisteren dus een vriend van me erop gezet, zodat ik zelf kon zien hoe ze loopt. Niet goed dus. Als ik het zo zag leek het vanuit haar heup te komen. Dat heeft ze al een smeer gehad. Ik ga van de week de kraker dus weer maar eens bellen.
Tammy gaat nog steeds van geen meter met rijden. Daar heb ik M mee gereden, maar nu zou ik er nog geen B proefje mee rond komen. Wat een stout mormel is dat toch!Misschien laat ik haar ook nakijken door de kraker.
Die fjordjes zien er inderdaad precies hetzelfde uit! Wat grappig haha!