Myler bit is alleen maar fijn, kan ik meteen een beetje kijken hoe dat ze er op reageert want was pas weer aan het nadenken, maar zoek dat verhaal even niet te typen hahaHahaha o iK haaaat foto's van mezelf echt waar hahaha
maakt niet uit, beedje lachen, en niet te dicht inzoemen! je mag het van mij altijd proberen! ik kan hem alleen niet bij jou laten omdat ik er zelf ook mee rij hahaha
Net uitgeperst Beetje aan het opdrogenPaar uur oud, 's nachts geboren en meteen 's ochtends naar buiten 2e x buiten
Ik heb canon eos 1100D en dan 18-55 lens maar, ben al opzoek naar een andere lens, dus als je ideeën hebt roep maar haha
ik ehb deze; https://www.google.nl/search?gs_rn=23&g ... tQbZ5oHgBw vind het alleen een rot ding hahahasorry van lenzen heb ik geen verstand edit; vind het geen rot ding, maar ik vind het aan de lens verstellen fijner
Hihihi Bo was wel echt een goede mamaHahaha ik ook niet hoor maar met die lens die ik nu heb kan ik te weinig haha
Hij is wel heel veel veranderd hoor, hij is koffievos en een echte wilde man hahahahaVeulentjes zijn echt super leuk!
noorhermans1 schreef:alleen is het nog niet duidelijk of we hier kunne blijve wonen, anders gaat dat natuurlijk niet ahh maar als het goed in de sport gaat is een veulen fokken wel af te raden..
aaah jaa.... k ga wel voor je hopen dat Rachel nog veulentje gaat krijgen ^^ zou k super leuk voor je vinden !