ik ben alleen slecht in foto;s maken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
noorhermans1 schreef:hahaa boeiee dan maar portret die heb ik ook geen fatsoenlijke want niemand wil me ooit helpen, ik moet en Bodea vasthouden en der aandacht trekken en dan ook nog die camera fatsoenlijk vasthouden en foto's maken, dat lukt me niet echt allemaal tegelijk hahahais goed
ik ben alleen slecht in foto;s makenportret wil wel lukken maar met rij fotos ben ik een noop
esmee_akker schreef:noorhermans1 schreef:hahaa boeiee dan maar portret die heb ik ook geen fatsoenlijke want niemand wil me ooit helpen, ik moet en Bodea vasthouden en der aandacht trekken en dan ook nog die camera fatsoenlijk vasthouden en foto's maken, dat lukt me niet echt allemaal tegelijk hahahais goed
ik ben alleen slecht in foto;s makenportret wil wel lukken maar met rij fotos ben ik een noop
esmee_akker schreef:Aaah wat schattig
Gvd baal ik weer, weer 1 dag te laat, aanmelden tot 4 aug. [FM] Fotomeeting het gouden uur op de Geffense plas (NB) dat weekend kwam perfect uit
esmee_akker schreef:Ik bekijk foto's van toen Veni net uitgeperst was, willen jullie ook zien?
Wacht Noor, zijn er mooie plekken bij jullie in de buurt? Anders kan ik papa wel vragen of die Bo en mij naar jou wil brengen haha