Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Nieuws uit jorine land"
Ik mag weer rijden op falco! Ook wedstrijdenDe nageeflijkheid gaat zoo goed he! Hij doet echt zn best. Ik heb zondag wedstrijd maar er gaat nog een meisje op falco. echt zo sjittie. Maar misschien ga ik hem huren van wo tot wo en dan mag ze niet op wedstrijd *hoopt hoopt want ze kan zooo niet rijden en ik mag dan niet eens inrijden aangezien zei eerder rijd....*
Jorine_Falco schreef:JepsZal ik doen.. soms gaat het echt zo brák met hem
Dat kind kan zooo niet rijden.... ze heeft zelf een eigen paard maar die is er nog niet klaar voor (ze rijd hem al een jaar en ook alleen in de bak, hij kan M oefeningen en dit is onderling B maarja. ik zeg niks... hij is heel makkelijk)
Jorine_Falco schreef:Dat is sterre niet hoor.Sterre kan wel rijden en die heeft idd geen eigen paard. En op zaterdag voroop bij de beginners ja.
Jorine_Falco schreef:En of Joell kent haar vriendinnetje die de F2 wss op falco gaat doen ipv een ander? Dat heeft ze me net verteld. Fijn he.
Jorine_Falco schreef:Ik bedoelde de F4, maar ik ga hem wss vcan vrij tov rij leasen he.
Jorine_Falco schreef:Snel gaat ze he? Mensen moeten ook nog wat kunnen navragen. Als ie ziek blijft deze week mag ie zondag ook niet lopenDus ik hoop het niet. En dit is echt niet zo banketstaaf, ik zou hem al maanden geleden gaan leasen maar dat kon toen niet door mijn ouders. En tsjaah, dan moet ze maar een 2e keus hebben, die heb ik toch ook?
Mensen hebben rechten.
R_emkee schreef:Wow wow ho jij is ff zeg ik weet niet wat je hier komt doen maar als je een NF hebt meld je dan ff normaal hier en zo niet rot dan op de sfeer hier is juist gezellig maar nu wor dhet der niet gezellig op.!
Ga dit ff ergens anders op lossen ja.!
en verdr bemoei me ik nerges mee maar 1 ding weet ik zeker.
Je hebt geen hart voor dieren..
hopen dat een pony ziek blijft nou sorry hoor.!![]()
Luca__ schreef:Aargh... er is een zo'n kind....
Een dressuur knol van heb-ik-jou-daar altijd word ze eerste! En dan blijft ze in iedere catogorie rijden totdat ze 30 winstpunten heeft. En maar eerste worden.
Daar zou ik eigenlijk ook geen lol aan hebben
DJoysDesignz schreef:Jorine_Falco schreef:Snel gaat ze he? Mensen moeten ook nog wat kunnen navragen. Als ie ziek blijft deze week mag ie zondag ook niet lopenDus ik hoop het niet. En dit is echt niet zo banketstaaf, ik zou hem al maanden geleden gaan leasen maar dat kon toen niet door mijn ouders. En tsjaah, dan moet ze maar een 2e keus hebben, die heb ik toch ook?
Mensen hebben rechten.
Beter dat die zondag helemaal niet loopt dat die nog steeds ziek is... dan dat iemand er niet op wedstrijd kan rijden die al heel lang ingeschreven staat op hem. Maar ik houd nu op met deze discussie je bent gewoon erg banketstaaf bezig.