Jeetje wat een tegenvaller, slecht gejureerd, was veel commentaar op. Ik kreeg als commentaar: Meer been terwijl ik alleen maar mijn been er aan had, filmpje van proef volgt dan kunnen jullie zelf oordelen haha.
Romy: gefeliciteerd!! super! wel raar van die jury..
gister had ik ook wedstrijd, de eerste buiten, en (als we een winstpunt zouden halen) de laatste L1 inrijden ging wel lekker hij was wel wat druk, maar viel me reuze mee hoe hij zich aanstelde net voor de proeven kwam mn instructrise nog even helpen met vanalles (haar dochter had net gereden ) , en toen begon Omar ook net wat te kloten, maar toen mochten we de ring in eerste proef ging wel lekker kon wel beter, en we vlogen met galop 1x bijna uit de bak was wel wennen tussen de bordjes 2e proef ging beter kon ook wel iets beter, maar ging best wel netjes volgens mij volgens mn zus, moeder en insturctrise zag het er super uit! na heeel lang wachten hadden ze eindelijk mn punten: 1e proef: 192! 2e proef: 210!!!! en na nog eens heel lang wachten was de prijsuitrijking: 2x 1e!!! en omdat we de beste combinatie van beide ringen waren ook nog een zak voer gekregen en nu de L1 afgesloten met 13 winstpunten en zaterdag L2!
ja klopt, gister zijn we 4e gewordne met 214 wel hele strenge jury, vriendinnen van mij hadden best goedeproef en werden erg laag beoordeeld... maarjaben weer trots op het paard,
Ik had wedstrijd in huissen menn wat streng.. hij liep best netjes niet super actief maar ook niet super sloom enzoo.. had ik 2 x 172.. Die gene die 2 x 1e was had 182 en 178 Das ook niet echt terecht ze had meer moeten hebben..
heeyy!! had net gereageerd op je topic [naam] wat een leuke foto's
Dank je
(sorry voor de late reactie maar ik moest eten en ben toen naar het beest geweest en nu net terug, dus .. ).
Als ik dat zo lees hier ben ik blij dat ik geen dressuur rij
Jetske
Geplaatst: 26-04-09 18:02
Wat een super punten weer Birgit !
Ik heb vorig weekend (had ik hier nog niet gezegd geloof ik ) mijn laatste wp'tjes voor de L2 gehaald. Ik had 193 en 190 en het ging niet goed, slordige gereden door mij en bam was wat sloom, maar de jury vond het blijkbaar goed
Hallo iedereen! heb vandaag weer lekker een polderrit gemaakt! was hellemaal alleen dus heb geen foto's als ik erop zit maar carmy staat super leuk op de foto! zal ze zo op de pc zetten.