Joyce heeft in het Z vrije inschrijving, en in het C-L mag ze niet starten op de Gelders ook al selecteerd ze zich wel... omdat ze teveel winstpunten heeft, maar hij is te jong voor het M...
jaa alleen de spuitplaats daarachter is een beetje verrot . Heb er trouwens wel eens een poging gedaan tot een blackfoto. en die was wel een beetje gelukt . (fotografeer met een gewoon cameratje hoor )
Dankjewel Daph! Hoe gaat het met rijden? Nogsteeds eerste met de selectie's?
Met dressuur wel, springen heb ik zondag niet kunnen starten omdat meneer het nodig vond om met het de wei ingaan zaterdag z'n knie op slot te doen... arme rein maar nu is ie weer helemaal goed, dus we kunnen weer aan de slag
heeyy ik wou gaan rijden met Omar nou is het pad naar onze bak spek en spek glad dus daar komen we nooit levendig aan 1 stukje ligt wel een halve cm ijs mn vader had nog wel zout, maarja nou is dat zout dat niet op beton mag ofzo, dus hebben we ook niks aan en de bak zelf is ook nog eens zo hard als beton
en Omar keek me super zielig aan zo van: gaan we nou rijden?? wat een poedersuiker zooi