Die moet ik nog halen. Hoewel ik afvraag of dat wel zin heeft, het blijkt namelijk maar weer dat ik erg gelukkig in de liefde ben, aangezien ik niet gelukkig ben in het spel.
@ Jeanine Dat is inderdaad niet zo heel veel soeps @ Wouter leuke Ava!
Zo, ik ben maareens een dagje thuis gebleven. Ik had gister opeens rugpijn gekregen onder de springles man Ik merkte het neit echt toen ik erop zat, maar wel toen ik weer "gewoon op de grond stond". Dus ik doe vandaag maar even rustig aan. Want zaterdag heb ik weer wedstrijd De springles zelf ging trouwens wel echt super lekker! Niet heel hoog gesprongen, maar veel techniek gehad.
Geen idee want ik kreeg het eigenlijk middenin de springles, en ik had mijn bodyprotector aan, dus zo'n verkeerde beweging kan ik eigenlijk niet gemaakt hebben
Ja, echt hip! Haha... ik had ook de hele dag les van haar, dus ik kom er mooi vanaf vandaag. Maar toch raar van je rug dan. Naja... hopelijk krijg je e rniet opnieuw last van tijdens je wedstrijd.
Nee, ik hoop het ookniet. maar het is nu gelukkig ookal een stuk minder. Ik heb echt zin in volgende week zaterdag. Dan hebben wij oefenspringen met de club, ik spring denk ik een keer 90, en een meter. Ons parcoursje word opgenomen, en dan gaan we dat 's avonds met iedereen kijken, en krijgen we er commentaar bij. En.... we gaan dan pannenkoeken eten
Oh, dat klinkt leuk! Lijkt me gaaf om jezelf terug te zien. Ik heb ook wel eens een parcoursje gesprongen, maar dan gaat alles zo snel dat ik achteraf helemaal niet meer weet wat ik allemaal goed/fout deed.
Er belde net een vriendin, of ik straks mee wil gaan schaatsen, uit eten en naar de bios! Tuurlijk wil ik dat!
Haay. Ik ben vandaag weer ziek.. Mama boos omdat ik weer naar huis ben gegaan van school =(. Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik zo'n buikpijn en keelpijn heb? Mag eigenlijk ook niet op de computer, maar doe het toch stiekem ff snel . haha De mensen die ook ziek zijn enzo, beterschap =)