ik ga slapen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Eva_Arno schreef:_BlackPearl_ schreef:heeyy![]()
trouwens, ik had t een beetje fout begrepen van die pony :S
die vrouw zou niet vanimddag bellen, maar morgen...
die mensen komen vanavond pas kijken...
ik hoop dat die pony het helemaal in zn kop krijgt, begint te steigeren bokken rennen alles, ( nog voordat dat meiske erop zit natuurlijk, ook zo l u l l i g anders..) en dat die mensen zo een schrik hebben dat ze m niet hoeven, en dat als jij erop zit dat je de sterren van de hemel rijd.
amen
), het was heel goed gegaan, maar ze had ook nog op een andere pony daar gezeten, en nu zitten ze nog te twijvelen welke ze nemen...
Ik heb eigenlijk nog helemaal niet geleerd, want ik heb het superdruk. Alle verslagen, raporten, essays moeten ingeleverd worden. Ook heb ik deze week gedeelde oppas over de manege. Dat is wel leuk natuurlijk... maar goed. Ik ben nog niet toegekomen aan leren.
Moe.... Ga zo nog naar de manege toe om Tammy te checken. Ze had begin van de avond wel in haar box staan schrappen. Het stro lag op hoopjes.
Misschien heeft ze al wel nesteldrang. 

!
.

supertammy schreef:Haha... ik zal jullie aanmoedigingen voorlezen aan Tammy. Misschien helpt het.
Ik wou daar eerst ook aan meedoen bij fjrodendag, maar i dont have a poown
supertammy schreef:Haha... ik zal jullie aanmoedigingen voorlezen aan Tammy. Misschien helpt het.
HUP TAMMY!
HUP TAMMY!
HUP TAMMY!
Jorine_Falco schreef:Demi: Ja dat woon ikIk wou daar eerst ook aan meedoen bij fjrodendag, maar i dont have a poown
)
(soms heel goed
, maar soms ook iets minder hoor
)
)
Demi_Donna schreef:Ooo okee waar rij je?