Kamer opruimen is een goede, moet hier ook nog gebeuren
Ik ga denkik even rijden en voor de rest niks doen
Succes met uitpluizen haha
Regendans
Geplaatst: 04-08-13 11:17
hahahaha nou jij ook succes alle kleren die ik tegen kom waarvabn ik denk dat ik ze gedragen heb, pleur ik in de was de rest in mijn kast die moet toch nog gedaan worden
Thankyouu Mijn kast is echt een ware ramp, alleen me kleren hangen netjes maar de rest wat er in ligt, Ligt allemaal door elkaar ik moet die echt is gaan opruimen haha
Ik was even de hond uitlaten, kom ik zo'n heel oud opaatje tegen vraagt die: 'weet jij de weg naar het kanaal?’ Ik zeg: 'het kanaal?’ Zeg hij: 'ja, zo heet dat, het kanaal. Waar ook bootjes varen' ik ze: 'oooh de Zuid-Willemsvaart?' Zegt hij: Jaa die ja het Willeminakanaal?? Hahaha Volgensmij is die man dement, want hij zegt, jaa daar ligt toch berlicum, uhmm nee dat is de andere kant op...
hee! mijn kamer is al bijna klaar! nog even mijn bureau opruimen , bed morgen opruimen en kast overmorgen
zo even naar achtere, poown voorpluk was gistere best 'hard' had er sudo creme opgedaan met de gedachte; maakt babybilletjes ook zacht moet een voorpluk ook wel zacht worden
resultaat; een zacht huidje, maar vel een hele witte voorpluk
ik wilde eigelijk voor cc de flextrainers van HH maar ik wil wel witte springschoenen met bont, en aangezien dat 2 verschillende soorten bont zijn, ziet dat er niet uit