En en en en en hebben er een veulen bij ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dat zijn goede berichten!
supertammy schreef:@ Birgit: Jammer dat dat paardje verkocht is.![]()
@ Eva: Wat fijn dat je les goed ging.Dat zijn goede berichten!
Tammy heeft nog geen veulen. Haar uier zat gisteravond wel heel vol en haar tepeltjes waren ook vol. Er kwam nog geen melk uit. We zijn om half 12 nog even wezen kijken, maar ze stond er nog heel rustig bij.
Spannend!
helemaal geen buik, geen uier helemaal niets

_miss_ky_ schreef:Heej, ik heb iets gemist zeker _BlackPearl_![]()
heb je nog een foto van die pony ben wel benieuwd
Winx schreef:heey
ik kwam even zeggen, dat ik besloten heb te stoppen met dit topic. Ik heb het te druk. dus helaas
vond het hier gezellig
doei
als ik tijd heb en zin heb kom ik nog wel een keer kijken.

Ze heeft een mustang men wat iessie gaaf
Op dit moment is ze bezig hem in te rijden. Dit gaat aardig goed, geeft geen kikof wat als ze er zonder zadel (!!) op gaat zitten en luistert al goed. Ze gaat nog niet écht rijden, maar gewoon leunen etc. Met een mustang die niks kent vindt ik het heel knap van d'r. Hij is namelijk onwijs maar dan ook echt moeilijk
We hebben hem in de wei gegooit, wat een gangen heeft hij toch. Daarna wat shetjes gepakt (Robbie en Frits; je hebt er nog meer: Wendy Oscar marijke en sanne) en we zijn met hun naar de delfste hout geweest.Ze zijn aardig groot dus er op gezeten!
Wauw i like robbie so
Maar dat wist ik al, hij heeft zulke gave manen! Bij elkaar wel 4 meter! Als je ze uitlegt zeker
Fritsie is ook heel gaaf!
Maar het begon te omwerren dus toen zijn we in tolt (jaja, in tolt!) naar stal gereden en de paarden binnegehaald. Het was echt supper
En ik heb veel huiswerk voorgewerkt *knap he!*
lijkt me leuk
kom je toch gewoon wat minder vaak?
hij is ook zoooooo mooi