Goed plan! Ik ga even wat make-up op doen zodat ik een beetje toonbaar ben Heb vandaag weer zonder make-up rond gelopen en ben wel bekende tegengekomen hahaha
Esmee is weer lekker bezig, heb me weer loeihard gestoten net onder me knie, dat wordt dus weer zo'n mooie kleurrijke blauwe plek
nee ,waarschijnlijk is wel zijn staart ebroken op 1.5 cm van het einde, maar hij speelt er mee en ik kan eraaan ziten, dus heel pijn lijkt het mij niet doen
Leuk! Goodmorning Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag maar vanavond gaan we naar mensen hahaGaan jullie nog wat doen?
Hahaha smakelijk!Ik ga zo denkik even rijden ofzo, het is hier nu niet echt warm hahaEn de middag wordt ook niks doen.. Veel plezier op buitenrit als er iemand kan!
hahahahaahahhamijn zus is volgensmij naar cc, kijken naar iemand of helpen ofzo, en mijn broer en moeder werken
Nu moet ik wel op staan Als het wat is geworden laat ik het hier wel zien Okee nu ben ik alleen thuis, me zus gaat even naar de sportschool Foto's stellen er ook maar even uit want anders moet ik het huis enzo op slot maken en dat zoek ik niee