Ik ga zo zo ook allemaal even afspuiten, dan vast de trailer laden enzo..
Volgensmij is het in de schaduw inrijden weet het alleen niet zeker, maar ik ga wel hopen haha, ben ook niet van plan om lang warm te rijden want dat is echt geen doen vandaag,
Ik snap alleen helemaal is van de startlijst.. Er staat dat de CD-L in handicap is alleen dan staat er zo'n lijstjes voor de CL en dan kom de DB er ook nog tussen door en dan is pas de DL? Snap ik dus niet hahaha
ben ik echt heel blij mee want de andere 2 heb ik het idee dat ze mij niet echt serieus nemen op schim... omdat ik dan 2 lessen rij ofzo, echt heel raar...
Net ff eldora gedouched. Wat een vies weer zeg. Geef mij maar ff dagje kouder..:/
En veel succes esmee, hoop dat jullie er wat van kunnen maken met it weer ! Om 5 uur ga ik je aan moedigen Alleen wel thuis... Dus dat moet je maar even inbeelden
Zo ik ben weer thuis Voor me zelf echt een heel fijn rondje gereden, alleen Bodea zocht bij hindernis 5 en 9 niet ver genoeg der benen in te trekken.. Dus 2 balkjes maargoed die hitte is ook niet alles om in te rijden.. En speelt een grote rol Ben wel tevreden over me rondje omdat ik soms best wel moeite kan hebben met de goede afstand rijden, ik zie wel dat het niet klopt alleen zie soms te laat of ik nou harder of zachter moet, maar dat ging heel het parcour goed dus daar ben ik heel blij mee
Ik spring nu even snel onder de douche en dan komen er mensen hier bbq'en dus zometeen ook lekker eten