Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liev_meisjuh schreef:ik vind nogal hoog hoor voor zo;n ponytje 7000 euro geef je eerder uit aan een wat groter paard.
Ik denk de pony van Danique rond 3500 euro en niet veel meer.
is ook nog redelijk klein maar 1.48m.
liev_meisjuh schreef:ik vind nogal hoog hoor voor zo;n ponytje 7000 euro geef je eerder uit aan een wat groter paard.
jori_X schreef:liev_meisjuh schreef:ik vind nogal hoog hoor voor zo;n ponytje 7000 euro geef je eerder uit aan een wat groter paard.
7000 kan je inderdaad ook uitgeven aan een paard, maar dan heb je het waarschijnlijk over een paard dat nog groen is.. Als het een paard is met ervaring en talent betaal je daar ook veeeeel meer voor.. Dus ik vind de vergelijking niet kloppen.. Danique's pony kent veel en kan (voor zover ik dat zie) nog veel meer! En sportpony's op het moment zijn heel duur!!
En dat 1.48m klein is snap ik ook niet.. Dat is toch de perfecte maat?
Daphne__ schreef:http://img517.imageshack.us/img517/7346/50595437zp5.png
en deze??
naam: valessa
leeftijd: 7 jaar
hoogte: 1,44
vader: valentino
ze heeft nog aan geen 1 wedstrijd mee gedaan.
en is niet echt geschikt voor springwedstrijden (door zwakke voorbenen die ze gebroken heeft gehad)
oja en ze schuurt heel erg
Daphne__ schreef:http://img517.imageshack.us/img517/7346/50595437zp5.png
en deze??
naam: valessa
leeftijd: 7 jaar
hoogte: 1,44
vader: valentino
ze heeft nog aan geen 1 wedstrijd mee gedaan.
en is niet echt geschikt voor springwedstrijden (door zwakke voorbenen die ze gebroken heeft gehad)
oja en ze schuurt heel erg
jori_X schreef:Hoe oud is hij en hoe groot?
Yvonnelind schreef:Dat van: 'hij springt thuis en op onderl. wedstrijden Z, maar op KNHS wedstrijden B' tsjah... dat vind ik zulke onzin; dat verschil is veel te groot en op die foto staat die hindernis ook echt niet op Z hoogte. Als je pony M springen is en thuis kan hij over een parcour op Z hoogte, dan geloof ik dat, maar nu niet.
Tessa: Kroonmerrie en dus 4000 euro ivm. de beperkte prestaties.
Marjorie:1800 euro, het is nog een twenter, dus...
Rocky: staart en maneneczeem en geen bijzondere prestaties, dus imo niet meer dan 1700 euro zonder toebehoren.
Danique: Ik zou nooit een 4 jarige voor zo'n bedrag kopen, maar je hebt wel een hele fijne pony zo te zien. Ik denk dat je met zo'n pony wel 7500 kunt vragen, er is vast een rijke pa die dat voor zijn dochter over heeft wanneer ze zo'n bewezen sportpony wil hebben voor de wedstrijden...