ben trouwens helemaal verliefd op jou bruine setje Jetske. (in je profiel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
This_is_me schreef:Hij is inmiddels gesmeerd.. heerlijk wit brood met pindakaas en hagelslag..![]()
Ja Maris word ook een dressuur euh.... hoe noem je een ruin ipv muts![]()
Ja ik ben ook niet echt een held, Maris vind springen helemaal geweldig maar vind vaak al die reclame borden en bloembakken vreselijk...
Andante schreef:Bedoel je mijn pony Jetske? Die is van Lorenzo namelijk
Jetske_ schreef:Andante schreef:Bedoel je mijn pony Jetske? Die is van Lorenzo namelijk
Dat had ik al eens gezien nl maar ik wilde het nog even checken. Bambi ook
Andante schreef:Jammer genoeg wel ja.
Eerste dag dat ik haar had (4 maanden geleden) heb ik haar daar losgelaten, toen nam ze een enkeltje bakrand (is ongeveer1.20/1.30 meter hoog) .
Bleef haken achter de ijzeren rand, scheurde de huid van het onderbeen los en kon je alles zien zitten, botten, pezen, vanalles.
Dierenarts stond er met een doodshoofd bij, moest onder narcose gehecht en schoongemaakt worden, maar daar weet ik zo niet zoveel meer van, was half in shock.
Het is nu weer dicht, en schijn heel veel geluk te hebben gehad en heel goed ervoor hebben gezorgd (iedere ochtend voor schooltijd pony verzorgen, dat is vroeeeeg) .
Daarom ben ik nu extra blij met de 203 punten van gisteren op de onderlinge wedstrijd - eindelijk weer helemaal goed![]()
Tot zover ons drama mensen, anders wordt het topic erg treurig