Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
uukjee_lover schreef:jeej het inschrijfformulier is der en het vraag progamma ook,,
ik ga me waarschijnlijk voor de dresuurbelofte in schrijven of misschien ook wel als sportpony licht er aan hoe het springen blijft gaan..
Wie doe er nog meer mee?
ik doe dan mee in de L2 en dan voor dressuurbelofte tot de 6 jaar kwa pony leeftijd dan he,,![]()
Laatst was ik nog 5e in het L2 dressuur dat was me 2e wedstrijd,,
Neonlight schreef:Staat er op, bij sport.![]()
uukjee_lover, kan uit je zin niet opmaken of je het doorhebt, maar je kunt inschrijven voor sportpony of dressuurbelofte, niet voor allebei. Staat bij algemeen in het vraagprogramma.
Neonlight schreef:Ja, daar staat het vraagprogramma op die pagina. http://www.newforestpony.nl/bestanden/Nationale%20Sportdag%20vraagprog%202007.pdf
I_S_L schreef:ik ben onder de 18 en heb nog geen startkaart.dus denk maar dat ik mee doe in de B. Ik hoorde dat er ook gewoon wedstrijdjes waren? klopt dat? dressuur belofte is toch dat je oefeningen moet doen wat je gevraagt wordt?
Neonlight schreef:Staat allemaal in het vraagprogramma. Voor niet-startkaarthouders hobbyklasse B-dressuur.
Als belg mag je meedoen, als je een KNHS startkaart hebt, zo niet, geldt hetzelfde als voor niet-startkaarthouders.
Neonlight schreef:Heb je goed gelezen, ze hebben geen springrubrieken voor niet-startkaarthouders. Maar dan zou je wel met de rubriek sportpony nog mee kunnen doen, daar mag je wel springen.