een hengstveulen van Sulaatik's Versace uit een stermerrie van Reekamp's Eclips. Het is een mooi flink veulen en een valkje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en mijn broer kon eigenlijk ook geen vrij krijgen van het werk. De andere veulens gingen sowieso al niet: voor hun vaders maakt het toch niet (meer) uit, zijn of buitenlands gekeurd of al ouder. Moratoetje schreef:[ Afbeelding ]
Arendsnest's Cashflow (Heihoeve's Florencio x ster pref. v.Carlo x ps.pony pref. v. Heihof's Primeur) behaalde op de veulenkeuring van afgelopen vrijdag 9 juli 2021 te Westdorpe een mooie 1e premie en stond aan kop. De jury omschreef hem als een rassig veulen welke goed in elkaar zit, welke zich heel mooi maakt in beweging.
Op naar de CMK![]()
We konden maar met 1 veulen naar de keuring, de andere Florencio (Arendsnest's Undercover) was de week ervoor niet helemaal fit (nu weer wel gelukkig) en mijn broer kon eigenlijk ook geen vrij krijgen van het werk. De andere veulens gingen sowieso al niet: voor hun vaders maakt het toch niet (meer) uit, zijn of buitenlands gekeurd of al ouder.
dus het is maar te hopen dat het geen 25+ graden wordt.
Hij liet zich zeer goed zien en er waren meerdere toeschouwers erg gecharmeerd van hem. Tijdens het rondstappen zei een toeschouwer dat hij zeker 4 plaatsen hoger had moeten staan.
.... volgens mij is dat juist iets waar we naar toe willen in de (sport)pony fokkerij

en ik begrijp dat, alleen dan is het hele NFX register natuurlijk waardeloos en niks waard als je bij voorbaat al geen hengsten gaat keuren.