Ik heb iig uitstel van inschrijving gekregen van de organisatie , tot ik zeker weet dat mijn koets op tijd gerepareerd is. Maandag de verzekering maar eens onder druk zetten
Ik leen momenteel de trainingswagen van mijn lesmees, maar die ziet eruit zoals zijn benaming al doet vermoeden: goed, maar afgeragd . Bovendien zal hij zelf ook moeten kunnen blijven trainen, dus ik ben al blij dat ik hem 2 x p/w mag lenen (les + 1 x zelf trainen).
Hier een definitieve afmelding . Verzekeringsexpert komt pas dinsdag 25 september kijken naar mijn schade
Waarom moet dat zo lang wachten? Waar ben je verzekerd, of komt de expert van de tegenpartij?
Gem
Geplaatst: 17-09-12 18:53
Die komt van de tegenpartij, ASR. Dan krijg je op 19/08 schade, men belooft dezelfde week contact op te nemen. Dat wordt uiteindelijk pas een schadeformulier gedateerd 31/08. Ligt op 04 / 09 bij iemand op het bureau. Op 10/09 ga je maar eens bellen, op 14/09 ga je boos bellen en wordt je beloofd dat je op 17/09 een schade-expert bij je koets hebt. Dat wordt dus 25/09 en al die tijd staat koetsje-lief bij de rijtuighersteller te wachten, zonder dat er maar 1 vinger naar uitgestoken is. Koets is dus nooit op tijd klaar voor de sportdag.
Ik ben zaterdag ook in Ermelo te vinden Om bij mijn zusje Joyce te kijken, clinic en huldeging.
lisaislisa
Geplaatst: 26-09-12 20:25
kaytjuh schreef:
Ook wij zijn er weer bij,helaas voor het laatst met cas! We gaan ons z1 debuut maken best wel spannend hoor...
Leuk ! Alvast succes!
Voor mij ook de laatste keer helaas
_Daphne
Geplaatst: 28-09-12 09:23
Morgen is het al zo ver! Ik schrijf in de hoofdring springen en zoals het er naar uit ziet, heb ik van 13.00 tot 14.30 pauze (dan zijn de huldigingen van prestatiepony en de clinic, dus ik neem aan dat ik daar niks hoef te schrijven haha). Dus zijn er mensen die in de tussentijd moeten starten? Ik neem waarschijnlijk mijn camera mee, dus dan kan ik wat foto's maken!