Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze is nu dus 28 en echt té oud, en té ziek.
Maar ik heb veel plezier van haar gehad, en vorige jaar reden we ons afscheidstournee..

. Ze gaat altijd het hardst over het strand in rengalop, verslaat (tot nu toe) iedereen, buiten is ze heel actief, met springen wordt ze erg heet en is ze dus heel actief. Met dressuur kan ze ook pittig zijn. Maar ze heeft een hart van goud. Ze zal je er nooit afgooien of bijten of schoppen of weet ik het. Iris_C schreef:pony heeft ooit L gelopen, maar ik weet niet precies wanneer.
wat ik van zijn recente verleden weet is dat hij 2 jaar bij wat kleinere kinderen heeft gestaan, die er dus niet intensief mee gereden hebben.
nu loopt hij sinds een jaar mee met ponylesjes, en ik heb voor de lol een onderlinge wedstrijd met hem gedaan, wat hij echt super deed.
hij kan nog prima aan de teugel lopen, en goed bewegen, dus misschien is het beter als hij toch ook wat intensiever blijft lopen?
MyHorseGirl schreef:Iris_C schreef:pony heeft ooit L gelopen, maar ik weet niet precies wanneer.
wat ik van zijn recente verleden weet is dat hij 2 jaar bij wat kleinere kinderen heeft gestaan, die er dus niet intensief mee gereden hebben.
nu loopt hij sinds een jaar mee met ponylesjes, en ik heb voor de lol een onderlinge wedstrijd met hem gedaan, wat hij echt super deed.
hij kan nog prima aan de teugel lopen, en goed bewegen, dus misschien is het beter als hij toch ook wat intensiever blijft lopen?
Of ze aan de teugel kunnen lopen zegt niks over de leeftijd van de pony![]()
Er zijn ook nog 13-jarige die ook niet aan de teugel kunnen lopen