Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Neonlight schreef:Leuk, foto's. Ik weet niet hoeveel foto's het zijn, maar anders kun je misschien beter een topic maken op EV-ITP en de link hier neerzetten. Je mag namelijk maar 2 foto's plaatsen in dit topic, de rest moet in linkjes.
Ik plaats nooit foto's, dus was ik daar niet van op de hoogte, moet eigenlijk wel, ik weet het.., sorry maanou schreef:@ gem: Wat vind je aan hem dan grappig?
Om eerlijk te zijn vind ik hem niet zo aardig, maar hij is ook nog erg jong, daar kan het ook aan liggen.
Met niet zo aardig bedoel ik: een keer uitslaan met z'n achterbenen terwijl je ze aan het schoonmaken/vet op de hoeven aan het smeren bent, of als je er voor staat tegen je aantikken met zijn voorbenen.
Maargoed, ik ken hem ook niet zo goed. Misschien ligt het ook wel aan mij...
Ik vond Verdi en Camillo daar het leukste.
gem schreef:Misschien, maar ik ken hem langer dan vandaag.. Maar goed, het is wel waar dat hij onder spanning stond, maar hij trapt wel vaker, vooral zodra je aan zijn achterkant komt.maanou schreef:@ gem: Wat vind je aan hem dan grappig?
Om eerlijk te zijn vind ik hem niet zo aardig, maar hij is ook nog erg jong, daar kan het ook aan liggen.
Met niet zo aardig bedoel ik: een keer uitslaan met z'n achterbenen terwijl je ze aan het schoonmaken/vet op de hoeven aan het smeren bent, of als je er voor staat tegen je aantikken met zijn voorbenen.
Sommige hengsten staan bol van de spanning, en geef je een oordeel dus te vroeg.
Vorig jaar was er ook eentje waarvan ik na het voorbrengen aan de hand dacht: "die nooit" (bijten, gericht trappen, klauwen met de voorbenen), maar eenmaal onder het zadel echt heel braaf was.
maanou schreef:Okee, hierbij maak ik mijn excuses richting gem, ik was sjacherijnig toen ik dat hierboven typte, waarschijnlijk heb ik mijn oordeel wel tevroeg gegeven, maar ik wilde alleen duidelijk maken dat ik hem niet alleen ken vanuit 'het publiek', maar ook op stal.
Sorry
)! Excuses volstrekt niet nodig.maanou schreef:Om eerlijk te zijn vind ik hem niet zo aardig, maar hij is ook nog erg jong, daar kan het ook aan liggen.

en hij was nog nooit op een ander terrein geweest dus hij heeft zich echt voorbeeldig gedragen!! Super Pony
maar dat verklaart dus ook dat er nog niet alles uit de bewegingen te halen viel