Oh nee dat is wel beetje erg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
esmee_akker schreef:Jaa idd, uiteindelijk gaat het toch om de wp's maar als ik bk met dressuur en springen mag is het wel leuk!
Oke IB komt nu toch best dicht bij... Spannend... En gaat het 'm niet worden gaan we naar het Z en dan mag ze het predikaat presentatiepony ontvangen en dan worden we gehuldigd, en dan wil ik ook graag in de M1 rijden en dan vindt ik dat we het goed hebben gedaanjemig wat een plannen heb ik
Jammer dat ze minder fijn liep, volgende keer beter!
Leuk!
Ik ga van de winter ook opzoek naar een leuk setje, maar eerste eens kijken wat er allemaal is haha
Heb de paarden net gevoerd en binnen gehaald, heb alle halsters weg gehaald en binnen gelegt, want die vent pakt alleen paarden met een halster, en mocht die toch door alles heen komen dan kan hij geen halsters aan... Blijf het eng vinden, je zal je paard maar eens zo terug vinden, moet er niet aan denken
noorhermans1 schreef:super! gewoon de selecties rijden! telt altijd nog vooor gewone WP-en!
rachel liep wat minder, ze kwam er niet fijn doorheen...
esmee_akker schreef:Ik was vanmorgen op marktplaats aan het kijken naar pony's en daar zaten kinderen op een 2 jarige ponyhij was nog niet beleerd maar ze konden er gewoon opzitten, is dit jaar pas 2 geworden. Dat kan toch niet goed zijn voor die rug?
noorhermans1 schreef:hahaha goedzooo
HAHAHAA sukkel
ik lig nog in bed, ga zo even rijden en van rachel een zebra met DUNNE stepn maken
noorhermans1 schreef:verschrikkelijk si het, heb het meegemaakt, pony stond achter in de bak, met een mes-snee in zijn been van 10 cm lang...
ik wil dan dekje+ deken+ polo ofzo, beschermers heeft ze altijd zwart, dus miss nog springschoenen?
bo en jij zijn gewoon een super team!
noorhermans1 schreef:hahhaa heb je daar ook een foto van?OMG
eeen vriendin van mij maag naar het BK, maar ik ehb nog nooit een pony gezien die zo'n lelijke nek heeft
noorhermans1 schreef:okeeeesmee_akker schreef:Tot straks Anouk! Xx
Leuk Noor!
Ben je zo lief om ze ook met mij te delen die foto's?
via pb wel hahaha, ze mogen eigenlijk nog niet openbaar