Oepss Noor, ik lees net in dat topic dat als de strepen zo dun mogelijk zijn er net beste effect is, kom ik aan met me dikke lepel strepen Goede reden om het nog een keer te doen
Nee joh! Vindt ze echt niet ordinair, ik vindt ze echt gaaf!
Ik heb alles van maren-kessel een apart kleurtje geven zodat die opvallen, er zit wel een dressuur selectie in maren, maar die rijd ik dan wel mee om jou even te zien haha en er is volgensmij ook een gewone springwedstrijd en die doe ik ook mee, en volgensmij is er nog meer maar de printer is nog niet klaar met printen
1x gewoon springen, maar die kan ik niet mee springen want dan is er ook een selectie in ammerzode (weer lekker geregeld door kring DB zeg jeejte) en die mag ik niet missen anders dan kan ik ddl niet naar IB, maar als ik toch niet door kan naar de BK dan kom ik gezellig naar maren en rijd ik geen selectie meer
Ik was vanmorgen op marktplaats aan het kijken naar pony's en daar zaten kinderen op een 2 jarige pony hij was nog niet beleerd maar ze konden er gewoon opzitten, is dit jaar pas 2 geworden. Dat kan toch niet goed zijn voor die rug?