Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:Luca__ schreef:Jaja!
weetje... ik zit die clip van Beyoncé te kijken. misschien word ik wel politie..
wel bij de bereden politie gaan he!
ik moet profiel gaan kiezen dit jaar ... en ik weet nog geen eens wat ik wil worden
Jetske_ schreef:de 30e pas, maar mijn broertje was gister jarig en mn nichtje is 1 dec jarig en sinterklaas is 5 dec jarig () dus vandaar dat ik het samen met mijn broertje vier zodat het ietsje beter uitkomt.
Luca__ schreef:![]()
Ja, dat probleem heb ik dus ook. En ik ehb ooknog echt geen idee welke richting ik op wil. Alles wat ik "wel leuk" vind, dat is allemaal een totaal andere richting.
Jetske_ schreef:Luca__ schreef:![]()
Ja, dat probleem heb ik dus ook. En ik ehb ooknog echt geen idee welke richting ik op wil. Alles wat ik "wel leuk" vind, dat is allemaal een totaal andere richting.
Wij kunnen op internet al vanalles invullen, een 'testprofiel' zegmaar. Gewoon aanklikken wat je wil en dan kan je kijken of je op genoeg uren uitkomt enzo. opzich wel fijn, er staan nog veel meer onderdelen op om je te helpen met de keuze(s). Daar ben ik wel blij mee, heb het hard nodig
Luca__ schreef:Ja, dat probleem heb ik dus ook. En ik ehb ooknog echt geen idee welke richting ik op wil. Alles wat ik "wel leuk" vind, dat is allemaal een totaal andere richting.
Luca__ schreef:Over een weekje heb ik weer mijn eerste [dressuur] wedstrijd nadat ik gevallen ben