esmee_akker schreef:Staat die op mij adres of op berlicum gewoon?berlicum, poedersuiker, ik moet even die van mij weghalen, mijn adres staat erop
noorhermans1 schreef:esmee_akker schreef:Staat die op mij adres of op berlicum gewoon?berlicum, poedersuiker, ik moet even die van mij weghalen, mijn adres staat erop misschien op mijn adres zetten dat die route dan korter is..Wel slim om even weg te halen idd
Demivds schreef:_nvds schreef:hoiDemi ik ben al eerder in dit topic verschenen & heel laat antwoord hoooi
noorhermans1 schreef:ik kan trouwens nu niet appen, foon is leeg oh haha dan stuur ik wat ik heb gestuurd zo wel even in een pb'tje, is niks boeiends hoor
Gaat wel, haha. Heb vandaag een baby zwaluw gevonden en ik weet mijn god niet wat ik er mee aan moet..
Demivds schreef:Omg haha over de trailer? gaat dat niet een beetje moeilijk Nee weetjewel aan de trekhaak van de auto heb je eerst nog een deel van ijzer en ik sprong niet hoog genoeg en toen klapte me been op zo'n ijzeren stangen dinges