Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) opmaken, vast brokken voeren, zelf ontbijten, invlechten, hopen dat de sokken nog schoon zijn en anders opnieuw wassen, Bo borstelen, dan krijgt ze ander voer en mag ze dat op eten, dan gaat ik alle spullen bij elkaar rapen, hooi in het hooinetje doen voor op de trailer en aanrijden maar

en dan heb je eerst zo'n stok ijzer met vanalles en nogwat erop en dan krijg je het deel waar het paard in staat, nou ik wil dus over dat ijzere deel springen alleen spring niet hoog genoeg dus ik klap met me been op dat ijzer en beland met me buik op de grond, en jaaa ik schoof helemaal door omdat alles zeiknat was dus ik heb buikgeschoven, oeps gênant maar niemand heeft het gezien
geen pijn?

noorhermans1 schreef:jaa heEssi, die tsjes van het gasseltje zijn leukkkk
noorhermans1 schreef:hahaha ik moet nog even bedenken wat ik aan ga doen, heel veel is in de was geweest van de vakantie en ik weet niet of dat morgen droog isik weet serieus al precies wat ik aan ga doen naar jou

noorhermans1 schreef:wow dan hebben ze het netjes gedaan!lissanne is 3e met 77.3%!!!!!![]()
engeland is 1, dui is 2
demy is 8e met 72.7%
joelle en febe zijn 12e en 13e met 71.4 en 71.1
ik moet en zal naar jou!
noorhermans1 schreef:hahaha als je gaat fietsen kom ik je wel tegemoet fietsenja idd!
maar mama heeft het nogsteeds niet gezegt hahahaha, ik ga gewoon zeuren, en anders fiets ik welik moet en zal naar jou!

noorhermans1 schreef:owhyaaeh!ik doe mijn pantershirt, diesel broek en panter shoenen! ik ga alleen kijken of ik ergens een neon roze riempje kan vinden
HAHAHAHA, mama moet mij dus gewooon brengen